Mijn Communities
Help
Hanneke Wiersma
CHAMPION *

Lengte van een conditie in een dialoog

door Hanneke Wiersma

In een dialoog wil ik een conditie uitbreiden. Die heb ik in notepad gemaakt. Daarna gekopieerd maar niet de hele conditie wordt meegenomen. Is er een maximum lengte van een conditie in een dialoog?

4 ANTWOORDEN 4
Hanneke Wiersma
CHAMPION *

door Hanneke Wiersma

@Jar1k  ik ben bezig om zoals je aangaf meerdere regels in een dialoog van/naar hetzelfde formulier te laten gaan. Heb je ook een tip voor de stappen? Ik wil dat wanneer een medewerker bij een bepaalde opdrachtgever hoort, niet langs het volgende formulier komt

Jar1k
CHAMPION *

door Jar1k

@Hanneke Wiersma ik zou het in Excel of Kladblok uitschrijven en dan goed doordenken of het klopt. Je zit dan vermoedelijk met EN en OF script, waarbij het prettig kan zijn om het even overzichtelijk op een rijtje te hebben.

Hanneke Wiersma
CHAMPION *

door Hanneke Wiersma

Dank je voor de tip

Goedgekeurde oplossing
Jar1k
CHAMPION *

door Jar1k

Hoi Hanneke,

 

Ja, die is er. De precieze lengte zou je kunnen testen. Wij hebben soms meerdere regels in een dialoog van/naar naar het zelfde formulier om die reden. En zo kun je het dus ook oplossen :-). Alternatief is dat je de conditie dmv javascript in een rubriek op een formulier opneemt en in je dialoog alleen verwijst naar deze rubriek.

 

Groet, Jarik