Mijn Communities
Help
RobZuethof
CHAMPION **

Storing HRSS??

door RobZuethof

RobZuethof_0-1687848730462.png

 

83 ANTWOORDEN 83

@Roelof Dries is er al meer bekend over een oplossing? We hebben nu al ruim 2 uur storing. Graag een spoedige oplossing voor onze gebruikers.

Roelof Dries
VISMA

Hi Bart,

 

Hopelijk biedt deze tussentijdse back-up een oplossing voor de gebruikers.. Houd onze Community in de gaten. We communiceren voor 14 uur meer!

@Roelof Dries dank voor je reactie. Het is voor ons een gedeeltelijke oplossing. Maar dit geldt niet voor onze professionals (HR en SA) en de managers en secretaresses. Voor hun is Self Service de belangrijkste tegel waarin alle mutaties worden verwerkt. 

Wim Boogaard
CHAMPION *

door Wim Boogaard

Bedankt voor de update @Roelof Dries. Dit betekent kortweg dat we een fatsoenlijke werking van SelfService voor deze werkdag wel kunnen vergeten. 

Gewoon een werkdag naar de knoppen, vanwege het feit dat echt knetterveel helemaal via  SelfService verloopt. 

 

Wim Boogaard
CHAMPION *

Ik zie weer leven in de site. Maar nog niet alles is beschikbaar. 

@Roelof Dries we kunnen weer in Youforce. Alleen Self Service , de belangrijkste tegel, ligt er nog uit. Graag een update wanneer Self Service weer beschikbaar is.

Roelof Dries
VISMA

Hi Bart,

Connecties met Self-Service worden momenteel gecheckt. We verwachten dat foutmeldingen met Self-Service te maken hebben met de performance problemen. We houden je op de hoogte.

Gerda Woldring
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Woldring

Wij krijgen onderstaande melding.

Deze site is niet bereikbaar

https://identity.raet.com/as/authorization.oauth2?response_type=code&code_challenge=jDsz_fLpPbkGPG1z... werkt even niet, of de pagina kan verhuisd zijn naar een nieuw webadres.

ERR_HTTP2_PROTOCOL_ERROR
Roelof Dries
VISMA

door Roelof Dries

Dank voor je reactie. Volg ons bericht op de Community, zodat we jullie op de hoogte kunnen houden:
https://community.visma.com/t5/Verstoringen-YouServe-HRYou/Verstoring-Youforce/ta-p/589261

Peter Waanders1
CONTRIBUTOR *

door Peter Waanders1

Eens wij hebben dezelfde melding!!!

Roelof Dries
VISMA

door Roelof Dries

Dank voor je reactie. Volg ons bericht op de Community, zodat we jullie op de hoogte kunnen houden:
https://community.visma.com/t5/Verstoringen-YouServe-HRYou/Verstoring-Youforce/ta-p/589261

door Giovanni Slemmer

Beste mensen,

 

Dit is bij ons een bekend probleem wij zijn hiermee aan de slag dit te verhelpen. Jullie kunnen de updates volgen op: Youforce portaal - Verstoringen 

 

Met vriendelijke groet,

 

Giovanni Slemmer

Araz
CONTRIBUTOR *

door Araz

Beste Giovanni,
Waar staat de melding op "Youforce portaal - Verstoringen" over de storing die vandaag is gemeld?

Ik kan het nergens zien. nog bij actuele meldingen als bij meldingen over "Self Service"

Marianne Marsman
CHAMPION ***

door Marianne Marsman
Hillary Amoah
CONTRIBUTOR ***

door Hillary Amoah

Wij ondervinden ook dezelfde problemen:

HillaryAmoah_0-1687850725656.png

 

Anneke de Baaij
CONTRIBUTOR **

door Anneke de Baaij

Hier ook

Jos Verwaaijen
CONTRIBUTOR **

door Jos Verwaaijen

Raet heeft het op de storingssite gezet: Er is een verstoring in Youforce - Visma Community

Danielle van der Werff1
CONTRIBUTOR **

door Danielle van der Werff1

Helaas bij ons ook problemen

 

Miranda Damink
CONTRIBUTOR **

door Miranda Damink

Ook bij de gemeente Hengelo. 

Raymond_de_Rozario
ACTIVE CONTRIBUTOR **

door Raymond_de_Rozario

Hier ook dezelfde fout. Maakt iedereen ook een 4Me ticket aan? Heb ik al wel gedaan.


Met vriendelijke groeten,

Raymond de Rozario
Bedrijfskundig applicatiemedewerker

Medisch Centrum Leeuwarden

Hanneke Wiersma
CHAMPION *

door Hanneke Wiersma

Heb een ticket aangemaakt