- Alle onderwerpen als nieuw markeren
- Onderwerp als gelezen markeren
- Dit onderwerp naar boven laten zweven
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Printervriendelijke pagina
- Als nieuw markeren
- Als bladwijzer markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Per 1 april komt de ziekteregistratie via Self Service formulieren te vervallen.
We hebben hier nog een aantal vragen over:
* Komt het verwijderen van ziek- en herstelmeldingen ook te vervallen via Self Service formulieren? Zo ja, hoe kun je dan meldingen die langer dan 30 lopen en toch verwijderd moeten worden, alsnog verwijderen?
* Komt het corrigeren van ziek- en herstelmeldingen ook te vervallen via Self Service formulieren? Zo ja, hoe kan dan bijv. een reden van ziekte gewijzigd worden?
- Labels:
-
Self Service
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Helaas er is geen optie meer voor corrigeren (veel gebruikers vragen hier wel om), verwijderen kan als je manager hiervoor autoriseert maar merk dat dit vaak niet wordt aangezet omdat dit mogelijk gevolgen heeft voor reeds aangemaakte dossiers in VM.
Zie ook: Onjuiste ziek- of hersteldmelding aanpassen - Visma Community
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Precies en daarom kan ik me voorstellen dat er nog wel iets vanuit Self Service mogelijk zou moeten blijven omdat de app hierin onvoldoende voorziet. Nu betekent dat straks dus dat bepaalde correcties altijd rechtstreeks in Beaufort moeten worden gedaan, omdat het niet met de app en ook niet met een formulier kan.
Zou mooi zijn als er vanuit Visma Raet ook een reactie komt op deze vragen.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Is hier nog een antwoord op? Ik ben ook benieuwd.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Nee helaas nog steeds geen antwoord. Inmiddels ook wel een ticket (28-1) hiervoor aangemaakt, maar ook daar is nog geen antwoord op gekomen.
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Sylvia Schilt, was er al wat meer bekend?
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Jan Dingemanse ,
Ik heb wel een reactie gehad, maar die vond ik wel heel vaag, nl. dat formulieren (voor verwijderen en corrigeren verzuim) op termijn komen te vervallen. Wat die termijn is, is dus niet duidelijk.
Voor wat betreft mijn vraag over verwijderen kreeg ik deze reactie: Je kunt ziekmeldingen van ouder dan 30 dagen alsnog verwijderen als je de juiste autorisatie gebruikt:
Ziekte registreren alle medewerkers zorgt er voor dat je alle medewerkers kunt ziek melden en dossiers van ouder dan 30 dagen kunt verwijderen. Beheerders zouden dit dus bijv. dan wel kunnen doen.
Over het wijzigen van een ziekmelding kreeg ik deze reactie:
Je kunt de reden van ziek gaat niet via de app wijzigen. Dan zou je of ziekmelding moeten verwijderen en opnieuw moeten toevoegen, of in beaufort moeten wijzigen.
Bovenstaande geldt dus ook voor bijv. het wijzigen van de ingangsdatum van verzuim.
Vanuit Visma Raet is er nu onderstaande gecommuniceerd:
Voor 1 april overstappen naar de nieuwe ziekteregi... - Visma Community
- Als nieuw markeren
- Abonneren
- Dempen
- Markeren
- Afdrukken
Hoi @Sylvia Schilt , dankje voor je reactie. Wij gaan er verder mee aan de slag. Inderdaad zijn het mijns inziens geen sluitende antwoorden als ik deze juist interpreteer. En wellicht ook niet helemaal passend in de context (met name bij ziekteverzuim aanpassen).
Mocht er nog een update komen, hoor ik dat graag. Nogmaals dank voor je reactie.