Mijn Communities
Help
DeniseE
CONTRIBUTOR ***

2-factor authenticatie Groepsbeoordeling

door DeniseE

Hoi,

 

Verschillende mensen hebben recentelijk wat problemen gehad met de registratie van de groepsbeoordeling.

Klopt het dat je dit alleen kan doen met een Google authenticator en niet de Microsoft authenticator?

Mijn collega's hebben de microsoft versie, het lijkt wat vreemd dat je een andere moet downloaden.

Je kunt de groepsbeoordeling ook niet goed aanmaken als je al de 2factor hebt ingesteld.

 

Iemand hier ervaringen mee?

9 ANTWOORDEN 9
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, ook wij ervaren dat er geen mail binnenkomt om te registreren/activeren. De mail voor de groepsbeoordeling wordt ontvangen, maar niet om de eerste registratie uit te voeren. Graag met spoed een oplossing! 

@Lieke Sterk Huis, zou je dit als bug kunnen indienen bij onze servicedesk? 

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

@Maurice Eppenga, ticket 45532568 is ingediend. 

MarjaKramer
CONTRIBUTOR **

door MarjaKramer

ook bij ons ervaren collega's regelmatig problemen met het registreren voor groepsbeoordeling. 

door Maurice Eppenga

@MarjaKramer, wat voor problemen ervaren zij? 

Anthea1
CONTRIBUTOR ***

door Anthea1

Wat is de stand van zaken van dit probleem? Ik heb vandaag een kandidaat doorgestuurd naar collega's voor beoordeling. Maar een van die collega's krijgt telkens een foutmelding wanneer ze de code vanuit authenticator invult. Er staat dan dat de code ongeldig is. 

door Maurice Eppenga

@Anthea1, er is geen lopend issue voor zover ik weet. Zou je dit probleem als ticket willen indienen bij de servicedesk?

door Maurice Eppenga

@DeniseE @Barbra, het is ook mogelijk om met andere authenticators dan Google te werken. Zie mijn reactie onderaan dit kennisartikel: https://community.visma.com/t5/Kennisbank-Youforce-Werving/Groepsbeoordeling/ta-p/415983

Barbra
CONTRIBUTOR *

door Barbra

Ja, binnen onze organisatie hebben ze hier ook "last" van. Melding gemaakt maar het zou aan de cookies liggen.

Ook dat werkt niet. Nu stuur ik maar weer ouderwets cv's door  want natuurlijk niet de bedoeling is.