Mijn Communities
Help
agedijkstra
CONTRIBUTOR ***

Documenten geupload bij documenten en opmerkingen niet zichtbaar in Groepsbeoordeling

door agedijkstra

volgens de release notes van januari zou ik verwachten dat alle documenten worden doorgezet naar de groepsbeoordeling, dus niet alleen CV/Motivatie, maar ook de documenten geupload door de recruiter bij documenten en opmerkingen. Ik zie alleen de opmerkingen, niet het document wat is geupload.

 

 

5 ANTWOORDEN 5

door Maurice Eppenga

@agedijkstra, de huidige koppeling tussen de groepsbeoordeling (nieuw platform) en kandidaat notities (oud platform) is een tijdelijke oplossing met als hoofdzakelijk doel om communicatie tussen recruiter en beoordelaar mogelijk te maken. T.b.v. communicatie staat het op de roadmap om het email template bewerkbaar te maken op klantniveau (na afronding nieuwe interview booking). De kandidaat notities/documenten moeten nog gebouwd worden in het nieuwe platform, dit staat voor volgend jaar op de roadmap. Daarna kan er gekeken worden naar het koppelen van de documenten aan het groepsbeoordeling platform.

agedijkstra
CONTRIBUTOR ***

door agedijkstra

dank voor de reactie. Het gaat inderdaad om de documenten die je kunt uploaden bij documenten/notities bij de kandidaat. We werken met een template document waarin we informatie voor de beoordelaars invullen. Mooi dat je dit kunt uploaden, maar jammer dat dit dan niet zichtbaar is voor de beoordelaars. Is dit nog iets wat op de rol staat? of alternatief de mogelijkheid om binnen de notities een invultemplate te bouwen? 

door Maurice Eppenga

@agedijkstra, je hebt het denk ik over kandidaat notities en documenten? Kandidaat documenten gaan niet mee naar de groepsbeoordeling, alleen de notities zijn daar zichtbaar.

Amy Snijder
CONTRIBUTOR *

door Amy Snijder

Goedemiddag Maurice,

 

Wij lopen hier ook mee vast. Hoe kunnen we dan ervoor zorgen dat een document die geupload is, zichtbaar word gemaakt voor de beoordelaar?

 

Ik hoor het graag.

door Maurice Eppenga

@Amy Snijder, wij hebben hier nog geen oplossing voor. Dus deze documenten zijn alleen inzichtelijk in EasyCruit zelf.