Mijn Communities
Help
Anthea1
CONTRIBUTOR ***

Easycruit op de laptop

door Anthea1

Wanneer je Easycruit (Werving & Selectie) opent op de laptop of op een wandmonitor (tv-scherm), dan kun je de knoppen CV/Motivatie, Geschiedenis en Groepsbeoordeling niet zien. 

Ook de knop met de drie puntjes (= meer) zie je niet.

 

Er is mij verteld dat door de scaling en schermresolutie sommige tabbladen "verborgen" worden. En dat een aantal nieuwe functionaliteiten niet mobile friendly zijn , met andere woorden kunnen dus niet mee-scalen met andere schermgroottes.

 

Het oplossen hiervan zou worden meegenomen in het redesign van de kandidaat details pagina. Deze stond voor eind 2023 op de planning.

 

Ik heb het gecheckt en wanneer ik het probeer op de laptop is dit nog niet opgelost. Ook in de releasenotes die sindsdien zijn gepubliceerd zie ik niets over bovenstaande staan.

 

Wat is de stand van zaken hiervan?

1 ANTWOORD 1

door Maurice Eppenga

@Anthea1, hier zijn we helaas nog niet aan toegekomen. Andere projecten zoals de nieuwe interview booking workflow (release op 1 februari) duurden langer dan verwacht en daarnaast zijn er projecten tussen gekomen zoals de nieuwe SSO voor Youforce - EasyCruit. Daarnaast is er nog vooronderzoek nodig om het kandidaatprofiel een redesign te geven, ik verwacht dat we hiermee in Q2 starten.