Mijn Communities
Help
Sandra Pijl
CONTRIBUTOR **

Geen motivatiebrief

door Sandra Pijl

Bij sommige sollicitanten zien we alleen een CV, terwijl het uploaden van zowel brief als motivatie verplicht is. Dit is zo sinds half juli. Ik heb begrepen dat er in juli een aantal storingen zijn geweest, heeft dat hier mee te maken of is dit een ander probleem? Zie het nu namelijk ook bij een sollicitant van 4 augustus j.l.  

6 ANTWOORDEN 6

door Maurice Eppenga

@Sandra Pijl, dan snap ik nu wat je bedoelt. Dit moet makkelijk zijn aan te passen. Kan je een ticket indienen bij onze servicedesk hiervoor? Dan kunnen zij met je meekijken en helpen.

Gerda Reidsma
CONTRIBUTOR ***

door Gerda Reidsma

Hallo Sandra, wij hebben 2 verschillende sollicitatie formulieren. 1 waar de motivatie verplicht is en 1 waar deze niet verplicht is. Misschien goed om jullie sollicitatie formulier even na te kijken? Misschien zit het daar in? 

Sandra Pijl
CONTRIBUTOR **

door Sandra Pijl

Hallo Gerda,

 

Dat heb ik al bekeken en daar zit het helaas niet in, maar bedankt voor je reactie. Ik hoop dat VISMA met een oplossing komt. 

door Maurice Eppenga
Sandra Pijl
CONTRIBUTOR **

door Sandra Pijl

@Maurice Eppenga , dit is een ander soort probleem. Het probleem bij ons is dat bij sommige vacatures de motivatiebrief blijkbaar niet meer een verplicht onderdeel is en dus niet geupload wordt. In instellingen is de optie van Motivatie verplicht ondertussen weer aangevinkt, maar dit wordt niet automatisch aangepast. 

Sandra Pijl
CONTRIBUTOR **

door Sandra Pijl

We lopen hier nog steeds tegenaan. 

Ook zien we dat bij de ene vacature de motivatie wel verplicht is en bij de andere niet. 

Iemand die ons hier mee kan helpen?