Mijn Communities
Help
Agrimbeldubois
CONTRIBUTOR **

Groepsbeoordeling nwe kandidaten

door Agrimbeldubois

Wanneer iemand wordt doorgestuurd voor de groepsbeoordeling, blijft de kandidaat op nieuw staan. Kan dit aangepast worden of kan ik dat zelf doen? Ik hoor het graag.

Anne Marie Grimbel du Bois, Ambulance Amsterdam

6 ANTWOORDEN 6
Agrimbeldubois
CONTRIBUTOR **

door Agrimbeldubois

Beste Maurice, Ik hoor graag of dit aangepast kan worden anders lijkt het of er met kandidaten nog niets is gebeurd in het proces, dat is verwarrend voor de HR-adviseurs.

 

Alvast bedankt.

door Maurice Eppenga

@Agrimbeldubois, de HR-adviseurs kunnen in het overzicht dus van alle kandidaten zien of ze zijn doorgestuurd voor de groepsbeoordeling:

MauriceEppenga_0-1652186551486.png

We willen het niet in de kandidaat status weergeven, omdat dit juist voor verwarring zorgde. Als iemand bijvoorbeeld was uitgenodigd voor een gesprek en vervolgens werd doorgestuurd voor de groepsbeoordeling, zag je in het overzicht niet meer dat de kandidaat was uitgenodigd omdat deze status was overschreven door de groepsbeoordeling.

TvanOudenaarden
CHAMPION *

door TvanOudenaarden

@Maurice Eppenga 
Op de voortgangsrapportage wordt ook geen rekening gehouden met een groepsbeoordeling. Kan dit ook worden toegevoegd als de status wordt aangepast? 

door Maurice Eppenga

@TvanOudenaarden, hoe zie je dit voor je bij de voortgangsrapportage, dat het wordt weergegeven in de kolom 'Status'? Zo ja, dan zal ik overleggen of we het daar wellicht wel kunnen tonen, omdat je daar in hetzelfde scherm ook kan zien of een kandidaat al is uitgenodigd bijvoorbeeld.

door Maurice Eppenga

@Agrimbeldubois, het antwoord is al snel boven tafel. I.p.v. een statusverandering krijgt een kandidaat nu een symbool onder de naam wanneer de kandidaat is gedeeld via de groepsbeoordeling:

MauriceEppenga_0-1651750556070.png

 

 

door Maurice Eppenga

@Agrimbeldubois, ik krijg hetzelfde resultaat. Ik ga het bespreken met onze developers. Zodra ik meer weet zal ik het hier melden.