Mijn Communities
Help
Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

Logging e-mail notificatie door verstoring

door Lieke Sterk Huis (Bijgewerkt ‎17-03-2023 14:10 door Lieke Sterk Huis )

Hoe kunnen we achterhalen welke kandidaten de e-mail niet ontvangen hebben na de verstoring van afgelopen week? Deze was pas op 14 maart jl. opgelost.

Onze leidinggevenden hebben nu no-shows op hun sollicitatiegesprekken. Dit willen we komende week gaan voorkomen. Kunnen we dat voorkomen?

Is het mogelijk om de mailingen (nogmaals) te verzenden vanuit jullie (Visma)?

5 ANTWOORDEN 5
S_Kuijer
CHAMPION **

door S_Kuijer

Is dit nog actueel? Kan de verzonden e-mail opgenomen worden in Eascycruit bij de kandidaat (volledigheid dossier)

door Maurice Eppenga

@S_Kuijer, dit issue is verholpen en dus niet meer actueel.

Goedgekeurde oplossing
Maurice Eppenga
VISMA

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, zojuist heb ik per mail onze bevindingen met je gedeeld. 

door Maurice Eppenga

@Lieke Sterk Huis, erg vervelend om te horen dat kandidaten niet op komen dagen door niet aangekomen mails. Samen met een developer ben ik aan het uitzoeken of we mail data uit die periode naar boven kunnen halen. Ik zal het je hier laten weten zodra ik meer weet.

Lieke Sterk Huis
ACTIVE CONTRIBUTOR *

door Lieke Sterk Huis

@Maurice Eppenga, naast het niet komen opdagen van kandidaten, ontvangen we ook ontzettend veel telefoontjes/mails dat kandidaten nog niets gehoord hebben. Zelfs de automatische antwoordbevestigingen zijn niet verzonden. Dit kost enorm veel tijd voor ons. Graag zie ik snel een oplossing van jou en de developer dat het alsnog verzonden kan worden. En het liefst dat er een soort van voorwoord nog toegevoegd kan worden of de officiële verzenddatum.