om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Hebben meer bedrijven last van dat automatische én handmatig verzonden e-mails niet meer verzonden worden? De hele week staat er bij verzonden mails in plaats van Afgeleverd de status Mislukt. Sinds vanochtend staat er bij vandaag binnengekomen kandidaten helemaal geen verzonden mail in bij Geschiedenis. Ik krijg geen reactie op mijn ticket. Voor ons is dit een groot probleem.
Nog steeds is dit probleem niet opgelost. Wij (onze IT afdeling) heeft jullie instructies opgevolgd, maar het probleem is niet opgelost.
De automatisch ontvangstbevestiging vanuit het e-mailadres noreply@easycruit.com worden nog steeds niet verzonden.
En de handmatige e-mails kan ik niet versturen vanuit ons sollicitatie e-mailaccount met het domein twence.nl. Dan krijgen we de foutmelding 'Verzenden vanaf gespecificeerd domein is niet mogelijk'. Wanneer ik het adres wijzig in noreply@easycruit.com kan ik wel de mail versturen. Heel vreemd. Graag met spoed een oplossing. Want dit probleem loopt al heel lang.
Hi @Anthea1 , zou je in dit geval willen mailen naar support.easycruit@visma.com. Dan pakken we het op als een supportvraag
Zo juist gedaan
Hi @Anthea1, De oorzaak van het genoemde probleem is meestal dat het gebruikte emaildomein, bijvoorbeeld @visma.com, niet toegoegd is aan EasyCruit. Het kan ook zijn dat EasyCruit geen toestemming heeft gekregen van jullie om het domein te gebruiken. Helaas kunnen jullie dit niet zelf controleren en dit zal nagekeken moeten worden door een support consultant. Als blijkt dat dit bij jullie het geval is dan kunnen jullie met een consultant de instellingen (opnieuw) activeren.
Wij ervaren dit probleem ook! Heel vervelend en kost veel extra werk. Wanneer wordt het opgelost?
Wij ervaren ook dit probleem. We hebben dit al eens eerder gemeld maar er komt nog niet echt een oplossing.
Ook bij ons speelt dit op dit moment bij met name de mail die bevestigt aan de sollicitant dat de sollicitatie in goede orde is ontvangen. Ik heb hiervoor al wel een melding gemaakt maar nog geen oplossing. Wij ervaren dit ook als een groot probleem en geen goede indruk richting de sollicitant.
Copyright 2019 Visma Community. All right reserved.