Mijn Communities
Help
Gerardi
CONTRIBUTOR *

Rapportage vacatures per vacature eigenaar + kandidaten (statussen)

door Gerardi

Hoi!

Wij willen wat meer gebruik gaan maken van de rapportages uit Easycruit. Momenteel houden we een schaduwadministratie bij en daar willen we natuurlijk vanaf. 

We hebben gezien dat je zowel een overzicht kan maken van alle vacatures en een apart overzicht van alle kandidaten/sollicitanten. Echter zijn wij op zoek naar een rapportage die beide in één keer weergeeft. Het liefst per vacature eigenaar. 

Is deze rapportage beschikbaar of kunnen we deze zelf genereren? Wellicht zijn er meer gebruikers die deze wens hebben. 

We horen graag!
Hartelijke groet van Marije en Gerardi van Carinova

4 ANTWOORDEN 4
DeniseE
CONTRIBUTOR ***

door DeniseE

Hoi Gerardi,
Wij houden ook een schaduwadministratie bij qua openstaande vacatures.
Ik vind een data-extract niet echt werkbaar, je genereert dan een excel lijst met kandidaat ID + vacaturetitel. Ik weet niet of dat jullie bedoeling is, maar het lijkt mij dat je graag ook de namen van kandidaten wilt kunnen zien. Dus nee, helaas ook geen andere tip!

door Maurice Eppenga

@DeniseE, in het data-extract sollicitaties staan ook de voor- en achternaam van de kandidaat (tenzij geanonimiseerd vanwege de verstreken bewaartermijn) alsmede de vacaturetitel.

DeniseE
CONTRIBUTOR ***

door DeniseE

Ah ja ik zie het nu pas, het is een erg lang bestand;) dank je wel!

francispool
VISMA

door francispool

Beste Marije en Gerardi,

 

In de data extracten (bijv het data extract sollicitanten) is deze informatie beschikbaar. Even afhankelijk van jullie precieze informatie behoefte kunnen jullie dit uit één of wellicht een combinatie van meerdere extracten halen. 

Ben benieuwd of andere EasyCruit gebruikers nog tips voor jullie hebben.