Mijn Communities
Help
Natascha
CONTRIBUTOR *

gebruiker ziet deel van de offline vacatures niet

door Natascha

Goedemiddag,

Een van onze gebruikers van Easycruit ziet bij de offline vacatures een deel van de offline vacatures niet. 
Iemand ook eerder deze ervaring gehad en een eventuele oplossing hiervoor beschikbaar?

thanks,Natascha

3 ANTWOORDEN 3

door Ingrid Russchen

@Natascha Het antwoord van @RichardR is in de meeste gevallen inderdaad de verklaring. Als dat bij jullie niet het geval is, wil je dan een aanvraag aanmaken? Met de naam van de gebruiker die de vacatures niet ziet en een voorbeeld van een vacature die de gebruiker wel zou moeten zien. Dan kunnen we dit specifieke geval onderzoeken.

RichardR
CHAMPION **

door RichardR

@Natascha 

Beste Natascha,

Zijn deze vacatures van voordat de gebruiker rechten heeft gekregen binnen de Easycruit?

Dan klopt dat. Dat is bij mijn beste weten ook zo als je achteraf rechten geeft op een afdeling.

Het betreft dan een gebruiker zonder admin rechten. Met admin rechten kunnen ze dat wel zien als ik het mij goed herinner.

Met vriendelijke groet,

Richard

Natascha
CONTRIBUTOR *

door Natascha

@RichardR. Jou antwoord lijkt me heel logisch, maar het gaat in dit geval niet om een nieuwe gebruiker. Er zijn geen rechten gewijzigd voor de gebruiker. Eerder kon deze gebruiker wel bij alle offline vacatures.