Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

notitie kandidaat niet zichtbaar in groepsbeoordeling

door Anonymous

In het review portal is bij elke kandidaat een tabblad "notities". Ik verwacht hier de notities te zien die in Easycruit op kandidaatniveau zijn gemaakt, maar de gemaakte notities zijn niet zichtbaar. Weet iemand hoe dit komt en wat hiervoor de oplossing is?

2 ANTWOORDEN 2
MariekevH
CONTRIBUTOR **

door MariekevH

In het tabblad notities zijn alleen de notities zichtbaar die op kandidaatniveau zijn gemaakt. Notities van een groepsbeoordeling bij een vacature zijn alleen zichtbaar op de kandidaat-kaart binnen de specifieke vacature.

Notities die op kandidaatniveau zijn gemaakt zijn andersom wél te vinden binnen de sollicitatie van die kandidaat voor een specifieke vacature. Ze staan wat verstopt onder het tabje Documenten / Notities op de kandidaat-kaart. 

MariekevH_1-1746108523086.png

Helpt dat?

Anonymous
Niet van toepassing

door Anonymous

Bedankt voor je antwoord Marieke, maar helaas helpt dit niet. Deze informatie was al bekend bij me. Ik bedoel het tabblad  notities dat zichtbaar is in het  review portal voor de groepsbeoordeling. Voor mij is niet duidelijk welke notities hier getoond worden, in ieder geval niet de notities die op de kandidaat-kaart zijn ingegeven. Weet misschien iemand anders het antwoord hierop?