Mina produkter
Hjälp
Anonymous
Inte tillämpbar

Tipslåda - Mamut användardagar

av Anonymous

Inför de kommande användardagarna vill vi ha lite tips. Har du något du vill veta mer om eller har du några smarta tips att dela?

 

Skriv som en kommentar nedan (du behöver vara inloggad). Bästa tips eller fråga belönas med en present under användardagarna.

 

Oavsett om din fråga kommer med på användardagarna eller inte kommer vi att svara på den här.

 

Anmäl dig till användardagarna

6 SVAR 6
Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Hej vi driftar Mamut i Azure cloud serverlösning idag och de funkar bra förutom integrationen med Office365 och One Drive. Hur tänker man med mamut i denna typ av lösningar för att få full funktionalitet, med integration mellan MS och Mamut? Som det var på den tiden på MS-office och Mamut var installerade i traditionella serverlösningar. Problematiken idag är koppla alla typer av dokument samt poppa mail klient för att skicka offert, order inköp, fakturor etc. 

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

bra fråga är det någon som svarar

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Mamuts webshop ser väldigt tråkig ut. Ska definitivt inte skaffa den. 

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous
Jag vill veta mer om följande: 
 
-Hur man aktiverar spårningsfunktionen. Detta var lägg i mitt gamla visma-program
för 2000 kr men har ej funkat i Mammut vilket är extremt irriterande.
 
-Hur man jobbar med lagersaldo
 
-Hur man drar ut information ur systemet: om försäljning per kund, per artikel, per artikel och period, etc
Verkar vara krångligt och bökigt.
 
-Hur man får "försäljningsprognoser" och "inköpsförslag".  
Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Vi har idag Mamut kassa som fungerar jättebra men saknar swish och möjlighet att kombinera betalning med flera kort, är det något som går lösa?

Anonymous
Inte tillämpbar

av Anonymous

Jag har intresse av att träffa andra butiksägare som använder Mamut i sin verksamhet för att utbyta erfarenhet och tips.
MVH Thomas 0709886702 Artima Design AB

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här