Mina produkter
Hjälp
CeciliaIngelgard
CONTRIBUTOR *

Dubbelsignering av uppläggning eller ändring av leverantör

av CeciliaIngelgard

Finns det någon funktion för dubbelsignering vid ändring eller uppläggning av leverantörer?

4 SVAR 4
Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

Hej Cecilia.

Nej jag känner inte till att det funktionen finns ännu. Men produkten utvecklas hela tiden och jag vet att det kommer att komma. Och då kommer du behöva göra det i Approval i framtiden. Approval är just tänkt att vara för att "godkänna" alla möjliga saker.

 

Men redan i dag kan du sätta upp automatisk notifiering och på det sättet i varje fall få reda på om en nu leverantör är upplagd eller om ett fält är ändrat på det.  Du kommer få denna notifiering direkt i Visma Home samt även inne i Visma.net ERP.

 

Du kan få mer information om du går till denna länk.

https://community.visma.com/t5/Nyheter-for-Visma-net-ERP/Notifieringar-i-Visma-net-ERP/ba-p/299103


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year
Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

Här har du exempel på notifieringar för t.ex Leverantörer. Ändra ScreenId till där pilen visar så kommer du till detta fönster.

 

2020-07-29_23-15-45.png


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year
CeciliaIngelgard
CONTRIBUTOR *

Hej igen, krävs det någon speciell behörighet för att nå det fönstret?

 

Det går inte att nå via menyerna eller sök?

 

När jag ändrar till ScreenID enligt bilden så kommer jag bara tillbaka till huvudsidan för bolaget jag är i.

 

/ Cecilia

Hej @CeciliaIngelgard 

 

För att komma åt anpassade meddelanden måste man har rollen Administrator på sin användare i Visma.net ERP. 

Du kan gå till SM201010 och lägga till denna för din användare, då ska du ha tillgång till fönstret!

SM201010.png

Med vänliga hälsningar,
Joakim Arvidsson

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här