Mina produkter
Hjälp
Marcuslo91
CONTRIBUTOR **

Nya Betalningsförslags funktionen - "Misslyckades" ingen information

av Marcuslo91

Hej,

 

Hörde igår vårt första betalningsförslag via nya fönstret. Självklart misslyckades detta....

Alla dokument jag hitta om detta säger att det ska finnas en feltext så jag ska veta vad jag behöver åtgärda men ser ingen text eller anmärkning på någon sida eller rad. Jag kan heller inte klicka "Arkivera och stäng" för att göra ett nytt betalningsförslag.

Så hur kommer man vidare, någon vänlig själ som vill berätta? 

 

Marcuslo91_0-1663790354444.png

 

3 SVAR 3
Marcuslo91
CONTRIBUTOR **

av Marcuslo91

Tack för snabbt svar. Har testat de åtgärder som rekommenderades men utan framgång.

När jag går in i HTML-koden för denna <div> ser jag bara följande information: <div class="failed-info-text" data-v-4790b9da=""></div> ==$0. Och text boxen är 0 * 0 pixlar. Det känns därför verkligen som att det inte finns någon text där ens. 

 

Marcuslo91_0-1663829145359.png

 

 

/Marcus 

Hej, 

Märkligt. Ser du filen som oexporterad om du går till Sänd betalfiler? När du testar att "Skicka till Autopay" där får du något fel då? 

__________________________
Vänliga hälsningar,
Isac Falkenberg
UCS One Economy

av Isac Falkenberg

Hej, 

Du bör kunna se felet här 

IsacFalkenberg_0-1663826884299.png

Anledningen till att du inte ser är förmodligen relaterat till en bugg som Visma håller på att jobba på. Dock finns det en workaround

https://community.visma.com/t5/Driftinformation/Kant-fel-Tomma-rader-i-det-nya-fonstret-for-betalnin...

 

testa att ändra lite på radavståndet. Får du upp det då?

__________________________
Vänliga hälsningar,
Isac Falkenberg
UCS One Economy

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här