Mina produkter
Hjälp
Anna Johäll
CONTRIBUTOR *

Omgående hjälp med Visma Net management - Visma Severa Administration integration

av Anna Johäll

Har fått problem med integrationen mellan Visma Net Managment och Visma Administrations integration. Fakturorna kommer inte över från Visma Net Management till Visma Severa Administrations Integration. Får felmeddelande. Eftersom problemet ligger på Visma Net Management sidan söker jag förtvivlat support från er sida, men det verkar inte finnas någon som tar ansvar över huvud taget. Vad händer? Har varit kund sedan 2011 och tidigare har det funnits support och en normal hantering, men nu blir jag hänvisad till mitt "partnerföretag". Vi har alltid handlat direkt från er och köper systemet för ca 100.000:-/år för våra anställda. Att inte ha någon support verkar helt absurt. Hur tänker ni där? Var kan jag rikta mig för att få hjälp med mina frågor?

7 SVAR 7
Mikael Björk
PARTNER

av Mikael Björk

Skickar ni fakturorna via Autoinvoice (InExchange) i Visma.net PM och sedan kommer de över när de fått rätt status i PM till Admin?


_______________
Mikael Björk
VD / CEO
Traventus AB



Customer Success Partner of the Year
Anna Johäll
CONTRIBUTOR *

av Anna Johäll

Jag har inte fått hjälp än av partnern. Felmeddelandet är:"Could not connect to Severa. Check connection settings. Could not establish trust relationship for the SSL/TSL secure channel with authority "sync.severa.com" "

 

Isac Falkenberg
PARTNER

av Isac Falkenberg (Uppdaterad ‎06-07-2022 21:40 av Isac Falkenberg PARTNER )

Hej, 

Tycker det låter som att APIet inte ritkgt får anslutning till er Servera. Har något ändrats sedan ni fick detta felmeddelanet? Någon ny dator till dylikt? Stämmer API nyckel i PM med den ni har lagt i servera? Inga mellanslag? Ligger filen rätt på datorn?

 

_______________
Vänliga hälsningar,
Isac Falkenberg
Teamleader
Traventus AB
Anna Johäll
CONTRIBUTOR *

av Anna Johäll

"Could not connect to Severa. Check connection settings. Could not establish trust relationship for the SSL/TSL secure channel with authority "sync.severa.com" "

av Liselotte Verbeek

Hei
Snakket just med vår partner som bekreftet at dere har hatt kontakt, så da vet vi at du har fått rett kontaktinformasjon til supporten. Support på våre løsninger leveres via våre sertifiserte partnere, og det er også de som normalt bygger integrasjoner. Ønsker deg en god sommer 🌞

Anna Johäll
CONTRIBUTOR *

Nej, jag har tyvärr inte fått hjälp än. Har lagt felmeddelande men inte fått återkoppling. Har pratat enbart med säljare som gjort så gott han kan, men någon lösning hade han tyvärr inte (även om han försökte så gott han kunde). Vi har installerat om mjukvaran i vår ända, men funkar ändå inte...

Isac Falkenberg
PARTNER

av Isac Falkenberg

Hej, 

Vilket felmeddelande får du? 

_______________
Vänliga hälsningar,
Isac Falkenberg
Teamleader
Traventus AB

Få uppdateringar på det här inlägget i din inkorg

Klicka på de tre prickarna till höger i inlägget/artikeln och välj Prenumerera.

Läs mer om prenumeration här