Mine produkter
Hjælp

Hjælp til oprettelse af medarbejdere i My Visma - skriv hvis du har spørgsmål

af CamillaJeppesen (Opdateret ‎03-07-2020 13:22 af B_V_ VISMA )

Den nye ferielov står for døren, og det samme gør My Visma. Vil du være klar med My Visma og den nye My Visma app til den 1. september, når samtidighedsferien rammer, skal du blot udfylde det unikke skema for jeres virksomhed og sende det tilbage senest den 14. august. På den måde slipper du for at skulle oprette og aktivere hver enkelt medarbejder.

 

Du modtager i uge 27 en mail med guide til, hvordan hente og udfylder dit skemaet. 


Har du spørgsmål til dit skema? Så stil dem i denne tråd, og vores konsulenter vil guide dig godt igennem processen.

33SVAR33
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej med jer

 

Vi et pr. 1/7 overgået til at bruge Visma HR fra tidligere at have brugt et andet system. Vi har ikke i overgangen kommunikeret noget omkring appen, da vi fik at vide, at den ville blive lavet om. 

 

Nu har jeg så et spørgsmål lidt i tråd med de andre. Hvad skal vi gøre herfra? Alle medarbejdere er oprettet i både login-modul og i Visma med en rolle. Vi har dog ikke indlæst medarbejderne i login-modulet med et telefonnummer.  Hvad gør vi herfra for at komme i gang med at bruge appen? 

 

Bh. Sarah

af Susanne Persson1

Hej

Vi kan hjælpe dig i gang, ved at du bestiller et skema hos os, det gør du via Community, skriv til os, og skriv Myvisma skema i emnet. Så returnere vi et skema du skal udfylde med de oplysninger, der er på de medarbejdere der skal bruge appèn og det sender du tilbage i sagen og så opretter vi dem for dig, uden beregning. Dette skal vi have senest den 14.august.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Susanne

 

OK. Og hvor er det I opretter dem henne? Og vil de få en mail om at de er blevet oprettet? Hvad er processen? 

 

Bh. Sarah

af Susanne Persson1

Hej

Du kan læse alt om det på Community:

https://community.visma.com/t5/Nyheder-i-Visma-Lon/Gor-din-organisation-klar-til-My-Visma-kom-gratis...

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
JetteSejr
CONTRIBUTOR **

af JetteSejr

Hej Camilla

 

Som jeg forstår svar i tråden, skal man ikke udfylde skemaet med telefonnummer, mailadresse og brugernavn, hvis medarbejderne allerede er i loginmodulet og anvender Visma HR?

 

Kan du oplyse, hvad der menes med parentesen (Selfservice er et tilkøb til My Visma) i Read/Edit?

 

pft,

Jette

LeneKrogh
CONTRIBUTOR ***

af LeneKrogh

Jeg forstår det ikke.

 

Hvis vi fuldt ud bruger Visma HR skal der så ikke fremsendes et skema??????

Britt Frederiksen
CONTRIBUTOR **

af Britt Frederiksen

Sagsnummer: SAG-415745-L1L7V5.

 

Kære Visma

Jeg har udfordringer med at sende skemaget retur.

Når jeg har vedhæftet det udfyldte skema, og klikker på send - så står den bare og kører.

Hvad gør jeg forkert?

Vh Britt/DSL

Hej Britt

 

Kan du ikke kontakte os pr telefon, hvis det ikke er lykkedes for dig endnu, så får vi styr på det. 

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Britt Frederiksen
CONTRIBUTOR **
 
Britt Frederiksen
CONTRIBUTOR **
 
Sara Frederiksen
CHAMPION **

af Sara Frederiksen

Skal I også bruge mail og oplysninger med medarbejderne når de allerede er oprettet i jeres Login-modul?

Ja tak, for i log in modulet er der ofte nogle som ikke er ansat mere, så ved at I sender oplysningerne ved vi helt præcis hvem det drejer sig om.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
JetteSejr
CONTRIBUTOR **

af JetteSejr

Hej Susanne

 

Jeg er lidt usikker på, om dit svar faktisk er til mig. Jeg kan ikke se det i selve tråden.

 

Det fremgår af nyhedsmail fra jer af 15/7, at hvis medarbejderne allerede er oprettet i loginmodulet, skal vi ikke gøre mere, så det er temmelig forvirrende, hvad der er korrekt?

 

Derudover vil jeg gerne høre, hvad der menes med self-service? Betyder det at vi udover det nye serviceabonnement på 750 kr. skal betale for hver enkelt medarbejder, hvis vi gerne vil give medarbejderne adgang til at benytte app'en til andet end en "kigge"-adgang?

 

pft

Jette

af Susanne Persson1

Hej

Hvis du ønsker at vi opretter medarbejderne for dig, skal du indsende det skema til os. Den nyhedsmail, kender jeg ikke til. Jeg kan lige prøve at få fat i en kollega der nok ved noget om den mail. Vi skal ikke forvirrer 🙂

Ja det koster ud over prisstigningen af dit abonnement. https://shop.visma.com/dk/Product/Self-Service

På dette link kan du se prisen for op til 50 medarbejdere pr. måned. 540 ,-og mere end 50 medarbejdere så er det 1080,- osv.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
Sara Frederiksen
CHAMPION **

Hej Susanne

Det med om man behøver at udfylde skemaet til jer, har Camilla Jeppesen svaret mig på tidligere i denne tråd, at jeg ikke behøver. Så længe de er oprettet i login-modulet og vores medarbejdere allerede har adgang til Visma HR. 

 

mvh. Sara

Ja nu har jeg også fået et klart svar på dette og det har du ret i. VismaHR og login modul så behøver man ikke udfylde skemaet.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
DKLeLyHa
CONTRIBUTOR ***

af DKLeLyHa

Hej

Jeg bliver nødt til at høre om det er korrekt forstået, at vi skal betale ekstra pr. medarbejdere som kan anvende My Visma til registreringer, når vi i forvejen anvender Visma HR, hvor medarbejderne allerede i dag selv registrere deres fravær?

Hilsen Lene

af Susanne Persson1

Hej, ja det er rigtigt forstået. De får adgang fra deres mobiltelefon og kan direkte på den registere fravær.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant
DKLeLyHa
CONTRIBUTOR ***

af DKLeLyHa

Hej Susanne

Du besvarede desværre ikke mit spørgsmål.

Vi har allerede i dag Visma HR, hvor medarbejderne selv registrerer deres fravær, hvilket de naturligvis også skal kunne gøre i My Visma, men kommer det til at koste os ekstra i abonnement, fordi det er i app'en medarbejderne, skal lave deres registreringer fremover?

Hilsen Lene

af Susanne Persson1

Beklager hvis det ikke var klart nok skrevet men det er rigtigt at det koster ekstra, selvom i har VismaHR. Det bliver bare via telefonen de kan registrere det istedet for via pc.

Venlig hilsen
Susanne Persson
Costumer Care Consultant