Mine produkter
Hjælp
jlg
CONTRIBUTOR **

Fane "Fremtidig Lønseddel"

af jlg

Er der tale om en opsætningsfejl, hvis jeg godt kan se fanen "Fremtidig lønseddel", men ingen andre kan ? - Det gælder desværre også de andre administratorer. 

Vi har prøvet at tjekke brugeropsætningen, men kan ikke gennemskue, hvor fejlen evt. ligger. Er der andre, som har samme udfordring ?

6SVAR6
Majbrith Petersen
CONTRIBUTOR ***

af Majbrith Petersen

Af ren nysgerrighed, hvorfor er må administratorer ikke kunne danne fremtidige lønsedler for sig selv?

Mie Eggers
VISMA

Det må administrator også godt, men som løsningen er lige nu, er det ikke muligt. Det bliver nok ændret på et tidspunkt. Administrator kan eventuelt bruge Visma Løn til formålet.

jlg
CONTRIBUTOR **

af jlg

Tusind tak for hjælpen. Nu giver det mening 😄

 

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers (Opdateret ‎21-09-2021 11:08 af Mie Eggers VISMA )

Administrator kan altid se fremtidige lønsedler på alle andre end lige netop sig selv. Du skal kontrollere jeres opsætning under Indstillinger -> Bruger/adgang ->Brugere. Hvis administrator er oprettet med brugernavn, brugerid og medarbejdernavn/nr., så kan administrator ikke danne fremtidig lønseddel på sig selv.

Har administrator ikke fået tilføjet sit medarbejdernavn/nr. under Brugere, så kan administrator godt danne fremtidig lønseddel på sig selv.

OBS: For at kunne bruge My Visma appen skal der være tilføjet medarbejdernavn/nr.

jlg
CONTRIBUTOR **

af jlg

Betyder det, at den enkelte medarbejder ikke selv vil kunne danne en fremtidig lønseddel, men at det kun er administratorerne ?

 

Godkendt løsning
Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Rollen Medarbejder kan ikke danne fremtidig lønseddel. Men det kan rollen Leder (eller lignende roller, der har adgang til en eller flere afdelinger). Det kræver dog, at lederrollen er opsat til at kunne se løn, pension og goder samt CPR nr. og reg./kt.nr.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.