Mine produkter
Hjælp
Heun92
CONTRIBUTOR *

Fraværskategorier - HRM Analytics

af Heun92

Vi har siden årsskiftet opleveret at flere af vores fraværdstyper er blevet kategoriseret under "diverse".

Kan umiddelbart læse at der har været nogle fejl tilbage i februar/marts, som fortsat ikke er udbedret.

Er det noget man selv skal rette til, eller skal der udbedres igennem en opdatering?

4SVAR4
NannaB
CONTRIBUTOR *

af NannaB

Blot til opfølgning, så har jeg netop fået besked om at fejlen er rettet og HRM Analytics igen kategoriserer korrekt. Når jeg kigger i vores data ser det umiddelbart korrekt ud, men jeg har endnu ikke haft mulighed for at gå i detaljer.

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Den 16. maj foretog vi en opdatering af HRM Analytics, således at fravær igen bliver fordelt på forskellige kategorier og ikke kun i kategorien Diverse.

Godkendt løsning
Helle Toft
CONTRIBUTOR ***

af Helle Toft

Det samme hos mig. Jeg har meldt det til Visma start april og rykket adskillige gange. Jeg hører desværre intet, så det er godt at høre, at deres udviklere arbejder på sagen. Vi er meget afhængige af HRM Analytics, og vi betaler jo også for det. 

NannaB
CONTRIBUTOR *

af NannaB

Hej

Vi har også oplevet fejlen og jeg meldte den i starten af marts. Jeg har netop i dag fået besked om, at udviklerne i øjeblikket tester en løsning. Så Visma håber på en snarlig løsning - og det gør vi bestemt også 😉

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.