Mine produkter
Hjælp
ChristinaS
CONTRIBUTOR ***

Fraværssfane forsvundet

af ChristinaS

Hej

 

I Visma HR er fraværs fanen under "medarbejdere" forsvundet, så jeg kan ikke se medarbejdernes fravær.  Er det noget andre oplever?

 

Hilsen
Christina

14SVAR14
id19384
CHAMPION ***

af id19384

Hos os er det de medarbejdere der har rollen: HR som ikke har mulighed for at vælge fravær!

Mette Fog
CONTRIBUTOR **

af Mette Fog

Vi har samme fejl, men kun hos de medarbejder der har rollen "intern revision". Jeg har snakket med Visma 2 gange, første gang sagde de at kendte til fejlen og arbejdet på det, anden gang, at der ikke var noget nyt.

Vi venter stadig!

Sanne Deichmann
CHAMPION **

af Sanne Deichmann

Ehhhh... vi har haft fanen hele tiden. Det er denne i mener, ikk ?

SanneDeichmann_0-1663739156240.png

 

ChristinaS
CONTRIBUTOR ***

af ChristinaS

Jo præcis denne. Den forsvandt efter sidste release hos os. 

Sanne Deichmann
CHAMPION **

af Sanne Deichmann

Mærkeligt ... som skrevet, så har vi haft den hele tiden. 

Charlotte-Nielsen
CHAMPION *

af Charlotte-Nielsen

Vi har samme fejl, og det er fejlmeldt. 

Det er sket under sidste release. 

Birgitte k
CONTRIBUTOR **

af Birgitte k (Opdateret ‎09-09-2022 08:31 af Birgitte k )

Samme problem her - jeg følger lige med @Mie Eggers 

ChristinaS
CONTRIBUTOR ***

af ChristinaS

Jeg har ringet ind til Visma med det - og det er oprettet som en sag, så håber snart det er fikset 🙂

ChristinaS
CONTRIBUTOR ***

af ChristinaS

Jeg endte med at ringe ind til Visma igen, da jeg ikke hørte noget, og de hjalp med at sætte den på igen. 

Birgitte k
CONTRIBUTOR **

af Birgitte k

Det endte med at der blev ringet ind her også - det var åbenbart et flueben der lige skulle på 🙂

Godkendt løsning
Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers

Der er ikke en fane med fravær. Er det menupunktet Fravær i venstre side, du ikke kan se?

I givet fald, må du kontakte vores support, så de kan kigge nærmere på det.

Trine Jensen
CONTRIBUTOR ***

af Trine Jensen

Hej Mie. 

Skal alle kunder hver især kontakte Jer således at vi igen kan se Fravær i venstre side af menuen?

Mie Eggers
VISMA

af Mie Eggers (Opdateret ‎21-09-2022 12:33 af Mie Eggers VISMA )

Hej Trine

Hvis I er berørt af fejlen - altså at I ikke kan se menupunktet Fravær - skal I kontakte os, da vi i dette Forum ikke kan se hvilken virksomhed, I hver især er fra. Vi har en workaround så Fravær igen kan ses, men det er ikke noget, I selv kan gøre. Dette er ikke en permanent løsning, men vores udviklere arbejder på at finde en løsning, der kan lægges ud til jer alle.

 

Hilsen Mie

 

Status på fejlrettelse vil blive vist her: Manglende adgang til menupunktet Fravær 

ChristinaS
CONTRIBUTOR ***

af ChristinaS

Ja det er menupunktet. 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.