for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Hej
I Visma HR er fraværs fanen under "medarbejdere" forsvundet, så jeg kan ikke se medarbejdernes fravær. Er det noget andre oplever?
Hilsen
Christina
Løst! Gå til løsning.
Vi har samme fejl, men kun hos de medarbejder der har rollen "intern revision". Jeg har snakket med Visma 2 gange, første gang sagde de at kendte til fejlen og arbejdet på det, anden gang, at der ikke var noget nyt.
Vi venter stadig!
Ehhhh... vi har haft fanen hele tiden. Det er denne i mener, ikk ?
Jo præcis denne. Den forsvandt efter sidste release hos os.
Mærkeligt ... som skrevet, så har vi haft den hele tiden.
Vi har samme fejl, og det er fejlmeldt.
Det er sket under sidste release.
Samme problem her - jeg følger lige med @Mie Eggers
Jeg har ringet ind til Visma med det - og det er oprettet som en sag, så håber snart det er fikset 🙂
Jeg endte med at ringe ind til Visma igen, da jeg ikke hørte noget, og de hjalp med at sætte den på igen.
Det endte med at der blev ringet ind her også - det var åbenbart et flueben der lige skulle på 🙂
Der er ikke en fane med fravær. Er det menupunktet Fravær i venstre side, du ikke kan se?
I givet fald, må du kontakte vores support, så de kan kigge nærmere på det.
Hej Mie.
Skal alle kunder hver især kontakte Jer således at vi igen kan se Fravær i venstre side af menuen?
Hej Trine
Hvis I er berørt af fejlen - altså at I ikke kan se menupunktet Fravær - skal I kontakte os, da vi i dette Forum ikke kan se hvilken virksomhed, I hver især er fra. Vi har en workaround så Fravær igen kan ses, men det er ikke noget, I selv kan gøre. Dette er ikke en permanent løsning, men vores udviklere arbejder på at finde en løsning, der kan lægges ud til jer alle.
Hilsen Mie
Status på fejlrettelse vil blive vist her: Manglende adgang til menupunktet Fravær
Ja det er menupunktet.
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.