Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

GoToWebinar

af Anonymous

Hej

Vi havde også problemer med at komme med på GoToWebinar om My VISMA - vi er også BEC bank, som en tidligere har skrevet.

Jeg havde vores IT afdeling til at kigge på det ifm. webinaret.

De vil nu gerne i kontakt med en hos jer, så de kan teste hvad der går galt.

Er det muligt i kan kontakte Per Klinkby, pkl@sallingbank.dk eller på 96446302?

Vh. Hanne Kjær Kristensen

3SVAR3

af Thor Lundehoj

Hej @Anonymous

 

Da GoToWebinar er en 3. part service, så kan vi desværre ikke være behjælpelig på dette punkt, da vores adgang kun rækker til GTW's services, og ikke kan styre restriktioner og andet.

 

Jeg vil anbefale at jeres IT afdeling kontakter GoToWebinars direkte, for at finde frem til hvori problemet ligger. Det er formentlig et SRP (Software Restriction Policy) problem.

 

I må dog meget gerne kontakte os efterfølgende (skrive en kommentar i denne), så vi ved hvori problemet ligger - dette så vi bedre kan hjælpe, næste gang et sådan problem skulle opstå.


Med venlig hilsen,
Thor Lundehøj
Community Manager
Var mit svar nyttigt? Så må du meget gerne give det et "like".
Besvarede mit svar dit spørgsmål? Så må du meget gerne acceptere det som "løsning".
Det vil være med til at hjælpe andre i Communitiet Blinkende humørikon
Poul Henningsen
CONTRIBUTOR **

af Poul Henningsen (Opdateret ‎03-09-2020 14:26 af Poul Henningsen )

Nu har jeg forsøgt at deltage på et antal webinarer gennem GoToWebinar, og ingen af dem har virket grundet tekniske begrænsninger. Jeg sidder også i et BEC-pengeinstitut.

 

Første gang måtte jeg hente GoToWebinar-appen på min telefon, men dels jeg var gået glip en stor del af af webinaret inden det virkede, og dels fungerede det ikke særligt godt på en lille skærm.

 

De efterfølgende gange har jeg hentet en stand-alone-Chromebook, hvor jeg fik adgang udenom BEC's netværk. Men det fungerer ikke særligt godt, hvis flere skal kigge med samtidig. Her kunne det være praktisk at sende billede og lyd på en storskærm, som vi har mulighed for via vores normale klienter (PC). 

 

Hos os fungerer kun Skype og Teams (begge Microsoft-produkter) til videomøder/streams. Vi har stort prøvet alt andet, og jeg får nok ikke lige BEC til at ændre sikkerhedsopsætning for at give adgang til et webinar.

 

Kan I ikke finde en løsning, der fungerer for alle?

 

Vh. Poul Henningsen

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej Thor

Tak for svar. Jeg sender den videre til vores IT afdeling

Vh. Hanne

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.