Mine produkter
Hjælp
MaleneM
CONTRIBUTOR ***

Proxy som leder

af MaleneM

Er det muligt som administrator, at proxy ind som en leder, så jeg ikke skal have dem hængende i telefonen hver gang jeg skal teste noget?

7SVAR7
Helle Valso
VISMA

af Helle Valso

Hej Malene

Ønsker du at kunne agere, som leder. Så kan du kontakte os for oprettelse af en leder rolle.

God dag.

MaleneM
CONTRIBUTOR ***

af MaleneM

Hej Helle

Lige nu har jeg en specifik ting hos en leder, som jeg skal kigge på for ham. For ikke hele tiden at skulle have fat i ham for at tjekke, hvordan det nu ser ud, så har jeg været vant til fra andre HR-systemer, at det var muligt at proxy som vedkommende. Så det er den specifikke leders profil jeg "låner". Også for f.eks. at sammenligne med andre, med lignende rettigheder, uden altid at skal have fat i lederen og få dem til at logge ind og kigge, hvordan det nu ser ud.

Helle Valso
VISMA

af Helle Valso

Hej Malene

Det er korrekt at vi ikke har sådan en rolle. Men hvis I er flere, som er administrator hos jer, så kan du bede en af dem om at lave dig om til leder og så kan du logge på Visma HR og se hvad lederen kan se, det er en mulighed.

Og så når du har se hvad du ville se, så skal du tilbage til administrator. Eller du kan oprette en fiktiv leder med en gyldig mail adresse og så når du vil se en leder, så kan du logge på med den bruger.

God dag

Helle Valsø

Helle Valsø

MaleneM
CONTRIBUTOR ***

af MaleneM

Hej Helle

I dette tilfælde er det fordi jeg har to ledere med tilsyneladende samme adgange og muligheder, men de har ikke samme billede på fraværssiden.

Det er den specifikke leder jeg har behov for at se på, og ikke bare "en leder".

Helle Valso
VISMA

af Helle Valso

Hej Malene

Ja det kan så kun lade sig gøre, hvis du står bagved medarbejderen. Hvis det er noget vi skal hjælpe dig med, så oprette en sag i kundeportalen, så kigger vi på det.

God dag

Helle Valsø

MaleneM
CONTRIBUTOR ***

af MaleneM

Det er nøjagtigt det jeg forsøger at undgå. Enten at skulle oprette sager eller have fat i de pågældende ledere hver eneste gang jeg har trykket på noget 🧐

Majbrith Petersen
CHAMPION *

af Majbrith Petersen

Det er også en feature, som vi har ønsket os længe. Så jeg krydser fingre for, at du får positivt svar her 🤞

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.