Mine produkter
Hjælp
Birgitte Petersen
CONTRIBUTOR ***

Mine 6. ferieuge bliver tilskrevet i timer i stedet for dage på kontraktansatte pr. 1. 9

af Birgitte Petersen

Jeg har kontraktansatte der skal tildeles 6. ferieuge i dage, da de fortsætter på gammel ordning og ikke er omfattet af timebanken.

 

Jeg har lige konstateret at der bliver tilskrevet i timer og ikke i dage. Jeg benytter lønoplysning  3801, på stillingskategorien 4005.

 

Jeg har andre stillingskategorier 4001 og 4006, som skal tildele 6. ferieuge i timer som timebanktimer, her har jeg benyttet lønoplysning 1960.

 

Er der en fejl i systemet? eller er det mig der har opsat forkert?

4SVAR4
Godkendt løsning
Birgitte Petersen
CONTRIBUTOR ***

af Birgitte Petersen

Det er perfekt, når man giver sig selv svar ovenfor, det er selvfølgelig fordi jeg skal angive korrekt kode for hver løngruppe i resultat-tabellen.

 

1 for tildeling i dage og 2 for tildeling i timer på resultattabel 3800.

Birgitte Petersen
CONTRIBUTOR ***

af Birgitte Petersen

Jeg tænker selv det har noget at gøre med at det er resultattabel 3800, der er hæftet op på både lønoplysning 3801 og 1960. 

 

Er der en løsning?

 

Er d.d. kommet igennem til hotline, og er blevet lovet et svar i denne uge, om hvorledes jeg løser det.

 

Hej Birgitte

 

Stillingskategori lønart 1960 bruges til dem der skal have 6. ferieuge i timebank, men husk at sætte slutdato på LA 3801.

Stillingskategori lønart 3801 bruges til dem der fortsat skal have tildelt 6. ferieuge.

Resultattabel 3800 skal være = 1 for hver løngruppe der er omfattet.

Birgitte Petersen
CONTRIBUTOR ***

Hej Anja,

 

Som du kan se overfor, fandt jeg selv ud af svaret kl. 14.12 . Men tak for svaret.

 

Mvh

Birgitte

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.