Mine produkter
Hjælp
Michala
CONTRIBUTOR **

Bil modul

af Michala

Hej

 

Mon der er andre der oplever at informationer fra bilmodul ikke vil indlæse?

Mvh

Michala

6SVAR6
LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Jeg har også konstateret at det desværre ikke virker. Vi beregner også beskatning af biler manuelt.

RuneFriis
CONTRIBUTOR *

af RuneFriis

Jeg har kun mulighed for at vælge - pænt formuleret - et mindre udvalg af mine medarbejdere i modulet. De sidste tre gange jeg skulle opdatere en medarbejder med nyt beskatningsgrundlag har det været på en af de medarbejdere jeg IKKE havde adgang til...

Og så er der hele udfordringen med at bilernes ejerafgift ikke bliver hentet korrekt eller opdateret.

kbrown
CONTRIBUTOR **

af kbrown

Hej Michala, jeg er stoppet med at anvende bilmodulet, da jeg synes der var for mange problemer med at anvende det:(

Michala
CONTRIBUTOR **

af Michala

Den er ikke løst - fejl jeg fik trykket på løst ;-(

Godkendt løsning
PernilleT
CONTRIBUTOR ***

af PernilleT

Jeg havde forventet, at systemet gik ind og hentede de nye satser fra motorregisteret, men det gør de ikke. Man er nødt til at sætte slut dato på og oprette bilen på ny.  - Så går lidt af det smarte jo af, i mine øjne.

Pernille

 

Michala
CONTRIBUTOR **

af Michala

Vi taster altid ny beskatningsgrundlag hvor den så beregner på ny. Vi har lagt ind på alle her fra 1/1. Nu er der så en opdatering på en fra den 1/2-2024 og jeg har lukket lønarter pr 31/1-2024, men den vil ikke indlæse på ny.

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.