for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Hej
Hvor kan jeg finde excel arket, hvor man kan se sin fremtidige ferieoptjening og beregne om man har ferie nok til fx. juleferien?
Løst! Gå til løsning.
Hej Anette,
Naturligvis - hermed sendt.
God weekend.
Mange hilsner
Karin
Hej Karin
Du har tidligere fremsendt dette fantastiske skema til mig - undre mig over, at der er en udgave nr. 2 - var der fejl i det første ?? Hvis der var vil du så fortælle om fejlen og evt. sende det nye skema 🙂
Hej Jeanette,
Nej, der var ikke fejl i - jeg har blot opdateret det, så det nu kan tage højde for nyansatte med skæv startdato med reference til den nye ferielovs §5 med 0,07 pr. dag, dog max. 2,08. Og så har jeg tilføjet feriefridage, som jo er forskellige fra firma til firma, som du blot tilretter, så det passer til jer.
Jeg sender det til dig nu - og så kan du jo blot slette det, hvis du ikke ønsker det.
Mange hilsner
Karin
Hej Karin
Jeg er meget glad for den første udgave af arket og vil meget gerne have opdateringen også 🙂
Vil du sende til annette.oestergaard@formpipe.com?
Tusind tak fordi du deler 😘
Jeg vil også gerne have arket tilsendt til hatp@bila.dk. På forhånd tak
Hej HATP,
Hermed sendt.
Mange hilsner
Karin
Hej Annette,
Hermed sendt 🙂
Mange hilsner
Karin
Hej Karin
Jeg vil også rigtig gerne have den opdaterede version. Vi har været rigtig glade for version 1, den giver et super overblik. Vil du maile den nye version til mig på aniela.ebbesen@bitzerdk.com.
På forhånd tak 🙂
mvh Aniela
Hej Aniela,
Det glæder mig at høre - og nu er den nye sendt til dig, som jeg håber du/I kan bruge 🙂
Mange hilsner
Karin
Hov glemte min mail - shjeh@sahva.dk
Hej Karin
Jeg vil også meget gerne, hvis du vil sende den til mig, tak. lr@schubertsminde.dk 🙂
Hej Lene,
Hermed sendt 🙂
Mange hilsner
Karin
Hej Karin
Jeg også rigtig gerne have den sidste nye. Hvis du vil sende den til lekr@primecargo.com. på forhånd tak.
Hej Lene,
Hermed sendt 👍
Mange hilsner
Karin
Hej Lisa,
Hermed sendt - nu i version, hvor der tages højde for nyansattes start midt i en måned, Visma's tildeling af 2,12 dage i august og ferieFridage. Sidstnævnte ændrer du blot, så det passer til jeres virksomheds aftaler.
Mange hilsner
Karin
Hej Karin,
Vil rigtig gerne modtage din version 2. Stor lykke, hvis du vil du sende den til dklist@segezha.com
Tak for din hjælp og rigtig god dag.
Hej Linna,
Naturligvis - hermed sendt 🙂
Mange hilsner
Karin
Hej Karin
Du må også meget gerne sende den nye version til mig på payroll@maerskbroker.com
Et kanon godt skema 🙂
Mvh
Lene F.M. Sørensen
Tak Lene 👍 nu får vi at se, hvad du synes om den nyeste version.
God eftermiddag 🌼
Hej Karin
Vil du også sende ny version til mig ? gitje@biomar.com - pft og god dag 🙂
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.