Mine produkter
Hjælp
LGHansen
CHAMPION ***

Fejl i feriesaldi

af LGHansen

Det er ikke muligt at komme i kontakt med Visma, så måske en her inde har haft lignende problemer med deres ferieregistrering og har løsningen?

 

En medarbejder har pr. 30/6 en feriesaldo på 11,8 dage. Han holder i juli 15 dage. Systemet skal derfor trække ham i løn for 3,2 dag.

Det gør det ikke. Han bliver trukket for 2,36 dage.

 

En anden medarbejder har pr. 30/6 en feriesaldo på 9,44 dage. Medarbejderen afholder i juli 10 dage. Systemet skal derfor trække ham i løn for 0,56 dag.

Det gør det ikke. Han bliver trukket for 2,36 dage.

 

Det er ikke alle medarbejdere som Visma regner forkert på.

 

Nogle som har haft tilsvarende problemer, eller har en ide til hvordan jeg retter til, så fejlen undgåes?

4SVAR4
LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Har været i kontakt med Visma. Der er desværre en fejl i lønsystemet som de IKKE kan nå at rette til inden juli måned skal afsluttes.

 

Nogle medarbejdere vil blive trukket for noget ferie de har optjent og andre bliver ikke trukket for ferie de selv skulle have betalt.

De ved ikke hvorfor og kan kan ikke sige hvilke medarbejdere det går ud over, men foreslår at man venter med at registrerer ferien til næste måned.

 

De lover at systemet selv retter op på saldi og fejludbetalinger med august løn.

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Hej LGHansen

Hvad nu hvis feriedagene er kørt med i juli lønnen. Vil Visma så stadig rette det op i august? 

Jeg har en fratrådt medarbejder der tvivler jeg dog de kan rette det. 

LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Det tvivler jeg også på. Du må holde øje og se hvad der sker.

Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123

Tak for info. Så vil jeg orienterer mine kollegaer om at ferien ikke bliver indlæst i lønsystemet i denne måned. Jeg gider ikke at risikerer for meget rod 🙂

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.