Mine produkter
Hjælp
Conny Villadsen
CONTRIBUTOR **

Ferieberettiget løn pr. 31.08.2021

af Conny Villadsen

Hej.

 

Jeg skal bruge en liste med ferieberettiget løn pr. 31.08.2021, men jeg kan ikke finde en liste, som opfylder mit krav. Hvilken liste kan anvendes til dette...?

Har forsøgt de forskellige afstemningslister i Rapporter, men jeg får de forkerte tal ud.

 

Mvh. Conny Villadsen

 

5SVAR5
EL_AN
CONTRIBUTOR ***

af EL_AN

hej igen

 

Den ferieberettigede løn på lønsedlen er for ferieåret, sept. 20 - aug. 21

Conny Villadsen
CONTRIBUTOR **

af Conny Villadsen

Ja, og det er netop saldoen pr. 31.08.21 på samtlige medarbejdere, som jeg skal bruge.

 

EL_AN
CONTRIBUTOR ***

af EL_AN

Udover liste 585 for kørsel 12108, skal du bruge liste 585 for kørsel 12012 og 12008.  Forskellen på den ferieberettigede løn  mellem kørsel 12012 og 12008, skal tillægges kørsel 12108, så har de saldoen for ferieåret

Godkendt løsning
EL_AN
CONTRIBUTOR ***

af EL_AN

Hej

Liste 585 - afstemningsliste lønperiode indeholder den ferieberettigede løn pr. kørselsselektion og ÅTD. Hvis du ikke har tilmeldt listen under lønkørsel, kan den hentes under rapporter

Mvh/Elsebeth

Conny Villadsen
CONTRIBUTOR **

af Conny Villadsen

Hej Elsebeth.

Jeg har forsøgt mig med netop Liste 585 - men den ferieberettige løn på lønsedlen for august 2021 stemmer ikke med beløbet på Liste 585...??

Mvh. Conny

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.