Mine produkter
Hjælp
Katrine Eiberg Nielsen
CONTRIBUTOR ***

Fratrådte medarbejdere i udvidet afvigelsesliste

af Katrine Eiberg Nielsen

Hej,

 

Jeg kan se i vores udvidet afvigelsesliste, at vi pludselig får alle de fratrådte med.
Altså også alle dem der er fratrådt for flere år siden.

Oplever I andre også pludselig denne fejl?

 

Mvh.
Katrine Eiberg Nielsen

4SVAR4
Camilla Rømer
CONTRIBUTOR *

af Camilla Rømer

Jeg oplevede det samme, blot i 'afvigelsesliste løn'. Da jeg snakkede med Visma forleden, så fik jeg at vide det ikke havde særlig betydning, men de blot kom frem pga. reguleringen af den ny beregning af feriepenge. 

Trine Storgaard
CONTRIBUTOR *

af Trine Storgaard

Jeg har også den fejl, men alle de fratrådte ligger med 0 i listen. Jeg kunne se - da jeg godkendte lønkørslen - at de også ligger med der. Men der udløses ikke løn på dem, så jeg har godkendt lønnen alligevel.

Forestiller mig at det måske er noget oprydning på feriepengene, men den nye gennemsnitsberegning, der tricker det.

 

MIJE
CONTRIBUTOR **

af MIJE

Ja, jeg har netop fået samme fejl. Det er dog ikke alle fratrådte medarbejdere der er med, men kun nogle enkelte som er fratrådt for flere måneder siden. Og de har ikke været med på listen tidligere. 

Katrine Eiberg Nielsen
CONTRIBUTOR ***

af Katrine Eiberg Nielsen

Tak for hurtigt svar - Er glad for at det ikke kun er hos os at det fejler.
Kan se at medarbejderne kommer med i lønkørslen af en eller anden årsag.
Jeg har stået i kø til supporten i en time nu og afventer fortsat at de ringer tilbage.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.