Mine produkter
Hjælp
Tina Vesterholm
CONTRIBUTOR ***

Hvordan genansætter du en medarbejder

af Tina Vesterholm

Iht. til vejledning af 11.9.19 er det muligt at genansætte en medarbejder på samme medarbejdernummer ved at kopiere og slette fratrædelsesdatoen, hvilket jeg har gjort flere gange. Efter den nye ferielov 1.9.21 er dette ikke længere ikke mulighed, da feriekvoterne bliver overført. Jeg har været i kontakt med VISMA, som mener, at jeg skal betale for en opsætning for netop min virksomhed, mens jeg mener at det må være en fejl fra VISMA's side, da det tidligere har været en del af standard opsætningen. Jeg har ledt i VISMA's mange og gode vejledninger, for at finde om de har gjort opmærksom på dette, men har ikke fundet noget.

Er der nogen som har samme problem, da jeg håber at VISMA vil hurtigst muligt finde en løsning på dette. Hilsen Tina Vesterholm

   

4SVAR4
Godkendt løsning
Anne Robertsen
VISMA

af Anne Robertsen

Vi forbedre løbende feriesystemet, også ved genansættelser - hold øje med release info - opdateringer sker typisk i starten af en måned.

 

En mulighed kunne været at oprette medarbejderen på et nyt nummer?

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Tak for svar, Anne. Men med al respekt - der er vel forskel på forbedringer og korrektion af fejl i beregninger.

Mvh Linna

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Har siddet med præcis samme problemstilling i dag. Der er fejl på både ferieberettiget løn, ferie til rådighed, feriepenge og ferietillæg.

Jeg har også blot fulgt VISMA's egen vejledning til genansættelse af en medarbejder. Konsulenten kunne ikke finde en løsning til mig og havde ingen svar udover at der nok er en fejl i systemet, som de vil kigge på.

Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous

Torsdag den 18 blev jeg lovet af konsulent Mette, at jeg ville blive kontaktet for at finde en løsning på fejl-saldi efter genansættelse af medarbejder. Jeg har ikke hørt fra jer endnu. Må jeg få en opfølgning på sagen?

VH Linna

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.