Mine produkter
Hjælp
Trine WH
CONTRIBUTOR **

Kan ikke læse Zip-filer

af Trine WH

Jeg plejer at kunne 'hente aktuel' når jeg har kørt lønnen og derefter åbne en zip-fil med lønsedler, bogføringsbilag osv. Men fra denne lønkørsel virker det ikke. Jeg får en HTML-fil op på skærmen, og der er data i, men jeg kan ikke åbne filen. Jeg har prøvet forskellige browsere, men det hjælper ikke. Jeg har ikke ændret på nogle indstillinger, og vores IT-ansvarlige kan heller ikke se nogen fejlindstillinger eller noget. 


Er der andre, der har haft problemer med at åbne zip-filer, og hvordan fik I det løst?

4SVAR4
Julie-MentaltOverskud
CONTRIBUTOR *

af Julie-MentaltOverskud

Det var lige akkurat hvad jeg også havde problemer med og her er svaret TAK! Mvh Julie

Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123

Jeg havde i en periode problemer med at zip.filerne ikke åbnede når jeg trykkede på dem som normalt - den eneste måde jeg kunne få dem åbnet var ved at "pakke dem ud manuelt". Jeg tror at det var en opdatering hos Microsoft der lavede problemer, fordi de anså filerne som usikre.

Jeg ved jo ikke om det er det samme som er gældende hos dig.

Trine WH
CONTRIBUTOR **

af Trine WH

Tak for dit svar. Hvilket program brugte du til at pakke filerne ud manuelt?

Susanne123
CHAMPION ***

af Susanne123

Jeg brugte bare den funktion der var i windows..

Susanne123_1-1709277969785.png

 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.