Mine produkter
Hjælp
Anders K
CONTRIBUTOR ***

LA 4765 - Forskudsferie

af Anders K

Hej,

er der andre end mig der har problemer med LA 4765. Jeg mindes ikke at have set andre indlæg omkring forskudsferie.

Er der nogen som har været I kontakt med Visma omkring forskudsferie eller andet at byde ind med omkring LA 4765?

2SVAR2
Benjamin Nielsen
CHAMPION *

af Benjamin Nielsen

Hej Anders,

 

Vi har ferie mm. i timer og derfor anvender jeg LA4766 i stedet for men bort set fra det, så oplever jeg ikke generelle problemer.

 

.......Bortset fra at hvis forskudsferie tildeles bagud i tid, så skal der køres en efterregulering og så får jeg en uoverskuelig lønseddel og der sker ikke automatisk modregning af tildelte forskudsferietimer ved fratrædelse før "tilbagebetaling".

 

Vi har faktisk overvejet at tildele alle medarbejdere 10 dages forskudsferie, bare for at slippe for al det systembøvl der er i VismaLøn 😉

 

Mvh Benjamin

Godkendt løsning
Anne Robertsen
VISMA

Hensigten med forskudsferie er, at kunne tilbyde medarbejder at "låne" feriedage/ferietimer i de tilfælde hvor medarbejder ikke har optjent "nok" feriedage/ferietimer til afholdelse af deres planlagte ferie.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.