Mine produkter
Hjælp
Mette665
CONTRIBUTOR ***

Leverancekvitteringer og lon on

af Mette665

Hej med jer

Jeg har forsøgt for første gang at logge ind på Teleservice, men man skal bruge et BrugerId og Password for at kunne tilgå leveringsfilerne.

Er der nogen, som ved, hvem der får disse indformationer og hvem man evt. skal rette henvendelse til, for at finde frem til ens BrugerId?

 

God dag derude

10SVAR10
Katrine Eiberg Nielsen
CONTRIBUTOR ***

af Katrine Eiberg Nielsen

Hej Mette,
Jeg skrev en mail til:  it-servicedesk@mastercardpaymentservices.com og de hjalp mig lynhurtigt.

 

God weekend.

Mette665
CONTRIBUTOR ***

Hej Katrine

Tusind tak - jeg vil skrive til dem.

 

God dag

EL_AN
CONTRIBUTOR ***

af EL_AN

Hej Katrine

 

Jeg har lidt udfordringer med at få adgang til filerne. Bruger du Nem-ID nøglefil eller bruger du Mit-ID?

 

På forhånd tak

Elsebeth

Katrine Eiberg Nielsen
CONTRIBUTOR ***

Hej Elsebeth,

 

Du skal bruge et BrugerId og en adgangskode for at tilgå filerne.
Jeg skrev til it-servicedesk@mastercardpaymentservices.com og fik hjælp til at få BrugerId og adgangskode 🙂

Håber det kan hjælpe dig.
/Katrine

EL_AN
CONTRIBUTOR ***

Hej igen

 

Min udfordring er, at vi ikke bruger Nem-ID nøglefil længere, men kun Mit-ID.  Det er derfor, jeg gerne vil høre, hvad du bruger.

Jeg har også haft kontakt til it-service@Mastercardpaymentservices.com, men desværre vejledning er specifik på Nem-ID og ikke Mit-ID

 

På forhånd tak

Elsebeth

Katrine Eiberg Nielsen
CONTRIBUTOR ***

Hej Elsebeth,

 

Jeg bruger Nem-ID nøglefil.

 

/Katrine

EL_AN
CONTRIBUTOR ***

Hej igen

 

Tusind tak for hurtig tilbagemelding😀

Er der andre, som har fået adgang til Nets filerne via Mit-ID?

 

PFT/Elsebeth

TrineZJ
CONTRIBUTOR ***

af TrineZJ

Prøv MasterCard Payment Service på 80 81 06 65 🙂

Mette665
CONTRIBUTOR ***

af Mette665

Tak Trine.

TrineZJ
CONTRIBUTOR ***

af TrineZJ

Hej Mette,

 

Jeg har haft samme udfordring her. Jeg have heller ikke hverken bruger ID eller password - jeg ringede til dem og fik hjælp 🙂 

 

Mvh. Trine 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.