Mine produkter
Hjælp
LGHansen
CHAMPION ***

Ny overførselstotal

af LGHansen

Er der en her inde som har fundet ud af hvor man kan udskrive 'Ny overførselstotal'.

 

Jeg er blevet bevidst om, at jeg ikke længere kan se hvor meget der hæves i banken via 'Overførselstotal'. (Listen har jeg brugt til overblik til direktøren)
Har fået oplyst i chatten, at feriepengene fremgår af 'Ny overførselstotal'. Men kan desværre ikke finde den 'under rapporter' eller 'udskrifter fra lønkørsel' - eller bestille den under 'rapportbestilling'.

Eller måske er er en anden løsning. Hvordan danner I et overblik over de samlede Nets-overførsler efter en lønkørsel?

 

2SVAR2
Trine Jensen
CONTRIBUTOR ***

af Trine Jensen

Hej. 

Udskriften ligger under udskrifter fra lønkørsel og den hedder "Ny Overførselsliste" (hos mig ligger den lige før følgeseddel).

Men den viser altså kun selve udbetalingen af feriepenge, så du skal bruge begge lister sammen for at vise hvad der trækkes på dine likvider.   (Ny overførselsliste+Overførselsliste)

LGHansen
CHAMPION ***

af LGHansen

Tak for svar Trine.

Overførselstotalen viser ikke lønnen på de enkelte medarbejder, men blot totalen for løn, feriepenge, skat, pension mv.

'Overførselsliste' og 'Ny overførselsliste' viser begge specifikation pr. medarbejder.

Derfor efterlyser jeg en 'Ny overførselstotal', som kun viser totaler.

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.