Mine produkter
Hjælp
Mette665
CONTRIBUTOR ***

Opstart af ny arbejdsgiver og indlæsning af primosaldi pr. 29/2-2024

af Mette665

Hej

 

Vi skal til at køre løn for et nyt selskab pr. 1/3-2024.

 

I den forbindelse har jeg været inde og se på, om der evt. kan indlæses en decentral fil med saldi pr. 29/2-2024 på samlige medarbejdere, så vi får de korrekte år-til-dato saldi korrekt i Visma løn.

 

Jeg har ikke umiddelbart fundet en tilgængelig løsning, som er til at gå til.

 

Er der nogen, som har erfaring ned hvordan man får alle primosaldi ind i Visma løn evt. i en decentral fil og eller har andre tips til, hvordan man let kan håndtere dette på 25 medarbejder.

Vi taler om alle bundsaldi på lønsedlen fra 29/2-2024.

 

God dag 🙂

 

Mette

3SVAR3
Mette665
CONTRIBUTOR ***

af Mette665

Hej Anja

 

Tak for vejledning - den havde jeg godt set.

Det jeg også er interesseret i er, om  man kan lægge saldi ind for samtlige bundsaldi, som er på lønsedlen.

 

År til dato for; Am-pligtig indk., A-skat, Am.bidrag, Ferieberettiget løn, Fri tlf. osv.?

af Anja Bogaerdt

Hej Mette

Du skal kun oprette de saldi medarbejderne har tilgode, dvs. ferie, ferietillæg, fritvalgskonto mv. Du kan se et overblik i denne vejledning: https://help.vismaenterprise.dk/vismaloen-standard/medarbejder/00037-flyt-medarbejder

 

Mvh.

Anja Bogaerdt

af Anja Bogaerdt

Hej Mette

 

At flytte saldi til et nyt selskab kan være lidt kompliceret, da man skal bruge nogle helt specielle lønarter. Jeg anbefaler at du kigger i vejledningen her: https://help.vismaenterprise.dk/vismaloen-standard/ferie/00068-feriesaldi-nye-medarbejdere

Du skal dog være obs på at der kommer en opdatering den 8. marts, som gør at nogle felter ikke længere vil være tilgængelige.

Vi anbefaler derfor at du først opretter medarbejdernes primo-saldi efter den 8. marts. Det skal stadig være den saldo der var gældende pr. 29/2-2024. Saldi kan også godt indlæses i en decentral fil.


Kontakt evt. vores kundesupport på telefon +45 8897 9700

Mvh.

Anja Bogaerdt

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.