for automatisk at få relevante produkter
for automatisk at få relevante produkter
Hej,
Vi har en udfordring mht. stillingskategorierne.
Jeg har oprettet en ny i Visma Løn (eller jeg har kopieret en allerede eksisterende), og den ser god nok ud i Visma Løn, men den kommer ikke over i Visma HR, så mine medarbejdere står pt. uden stillingskategori i Visma HR.
Jeg oprettede den i går.
Er der nogen der kan hjælpe med hvad jeg mangler at gøre? 🙂
På forhånd mange tak!
Mvh. Julie
Hej Julie,
Du skal også oprette den i HR systemet, jeg ville ringe til supporten og få hjælp til HR delen, hvis du ikke er vant til arbejde/oprette der.
God dag 🙂
Hilsen Anette
Hej Anette,
Mange tak for dit svar! 🙂
Jeg er vant til at arbejde i Visma HR, men jeg er ikke vant til at oprette stillingskategorier der - kan du evt. guide mig et par skridt i den rigtige retning?
På forhånd mange tak,
Mvh. Julie
Hej Julie,
Når du går ind i HR - så under mine indstillinger - er der en linje hvor der er stillingskategori, koder - hvis du går ind den vej, så kan du se alle de stillingskategorier i har, og oprette der.......
håber det viser dig vejen 🙂
hilsen Anette
Hej Anette,
Mange tak, igen 🙂
Når jeg går ind under stillingskategori, koder er den kategori jeg har oprettet der ikke.
Jeg undrer mig over, om jeg skal "aktivere" noget i Visma eller lignende, for at det kommer frem 🙂
Har du andre ideer eller forslag, hører jeg dem meget gerne!
Mvh. Julie
Hej igen, det er så der du skal have fat i Visma Support, så du får det korrekt oprettet fra start - eller finde vejledningen i systemet.
god aften.
hilsen Anette
Copyright © 2019 Visma.com. All rights reserved.