Mine produkter
Hjælp
jsk1
CONTRIBUTOR *

Stillingskategori - Visma HR

af jsk1

Hej,

Vi har en udfordring mht. stillingskategorierne. 

 

Jeg har oprettet en ny i Visma Løn (eller jeg har kopieret en allerede eksisterende), og den ser god nok ud i Visma Løn, men den kommer ikke over i Visma HR, så mine medarbejdere står pt. uden stillingskategori i Visma HR. 
Jeg oprettede den i går.

Er der nogen der kan hjælpe med hvad jeg mangler at gøre? 🙂 

 

På forhånd mange tak!

Mvh. Julie 

5SVAR5
anettenørregaard
CONTRIBUTOR ***

af anettenørregaard

Hej Julie,

 

Du skal også oprette den i HR systemet, jeg ville ringe til supporten og få hjælp til HR delen, hvis du ikke er vant til arbejde/oprette der.

God dag 🙂

 

Hilsen Anette

jsk1
CONTRIBUTOR *

af jsk1

Hej Anette,

Mange tak for dit svar! 🙂 

 

Jeg er vant til at arbejde i Visma HR, men jeg er ikke vant til at oprette stillingskategorier der - kan du evt. guide mig et par skridt i den rigtige retning? 

 

På forhånd mange tak,
Mvh. Julie

anettenørregaard
CONTRIBUTOR ***

af anettenørregaard

Hej Julie,

Når du går ind i HR - så under mine indstillinger - er der en linje hvor der er stillingskategori, koder - hvis du går ind den vej, så kan du se alle de stillingskategorier i har, og oprette der.......

 

håber det viser dig vejen 🙂

 

hilsen Anette

jsk1
CONTRIBUTOR *

af jsk1

Hej Anette,

Mange tak, igen 🙂 
Når jeg går ind under stillingskategori, koder er den kategori jeg har oprettet der ikke. 
Jeg undrer mig over, om jeg skal "aktivere" noget i Visma eller lignende, for at det kommer frem 🙂 

Har du andre ideer eller forslag, hører jeg dem meget gerne! 

Mvh. Julie 

anettenørregaard
CONTRIBUTOR ***

af anettenørregaard

Hej igen, det er så der du skal have fat i Visma Support, så du får det korrekt oprettet fra start - eller finde vejledningen i systemet.

god aften.

 

hilsen Anette

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.