Mine produkter
Hjælp
Gitte Lauritsen
CONTRIBUTOR ***

Ukendt beløb trukket 31.08.22

af Gitte Lauritsen

Nu ved jeg ikke om det er et dumt spørgsmål. 

Men jeg er blevet trukket et beløb her pr. 31.08.2022 som jeg ikke kan finde hverken på overførselslisten eller afregningslisten nogen steder og det siger mig ikke lige noget.

Er der nogen der har bud på hvad det kan være, eller hvor jeg ellers kan finde forklaringen 🙂 

 

MVH Gitte

7SVAR7
Godkendt løsning
Benjamin Nielsen
CHAMPION *

af Benjamin Nielsen (Opdateret ‎10-10-2022 10:34 af Benjamin Nielsen )

Hej Gitte,

 

Det er jo et meget åbent spørgsmål du stiller og der kan være flere muligheder for at finde det mystiske træk. Hvis det er sket via VismaLøn, findes det også i en af følgende to rapporter:

 

Da rapporten "Afregning pr. dispositionsdato" og vælg dispositionsdato til 20/8-22. Her fremgår alle kommende træk/betalinger via Visma HR, på nær afregning af feriepenge.

 

Afregning af feriepenge vil fremgår af rapporten med det kiksede navn "Ny overførselsliste".

 

Du kan også kigge på selve trækket i banken, hvis det er sket via Nets have et informationstypenavn:

 

100 = Pension og forsikring

150 = Arbejdsmarkedspension

200 = Fagforeninger

400 = Feriepenge

800 = ATP og barselsordninger

900 = Afregning af SKAT

 

Uden at kende beløbet tænker at det kunne være feriepenge til fratrådte funktionærer. Det vil blive trukket den sidste hverdag i måneden og fremgår nemlig ikke af rapporterne: Overførselstotal, Overførselslisteliste, Afregning pr. dispositionsdato, men alene af rapporten "Ny overførselsliste". (Som i min optik burde hedde noget i stil med "Ferieoverførselsliste", for det er det eneste den viser) 😉

 

Held og lykke med at finde beløbet.

 

Mvh Benjamin

 

 

 

 

Gitte Lauritsen
CONTRIBUTOR ***

Selvfølgelig - nu fandt jeg det. 

Mange tak 

Benjamin Nielsen
CHAMPION *

Hej Gitte,

 

Det var så lidt 🙂

 

Men af ren nysgerrighed, vil du så fortælle hvad beløbet var? Feriepenge eller? 

 

Mvh Benjamin

Gitte Lauritsen
CONTRIBUTOR ***

Ja det vil jeg gerne. 

Det var feriepenge til fratrådt medarbejder. 

Det er heldigvis ikke så **bleep** vi har det, derfor jeg ikke lige var obs på at det kunne være det. 

 

hlmadsen
CONTRIBUTOR *

af hlmadsen

kan det være sundhedsdelen af jeres pensionsordning? eller betaling til samlet betaling atp huset? 

hlmadsen
CONTRIBUTOR *

af hlmadsen

Prøv evt at søge bogføringslisten med spec. ud og søg beløbet i excel arket, Måske det kan hjælpe dig på vej

Gitte Lauritsen
CONTRIBUTOR ***

af Gitte Lauritsen

Beløbet fremgår slet ikke, det har jeg også prøvet. Jeg kan ikke finde beløbet nogen steder. Men alt tyder på at det er trukket via lønsystemet. 

Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.