Mine produkter
Hjælp
Anonymous
Ikke relevant

visning af feriefritimer på lønsedlen

af Anonymous
saldo på feriefritimer vises kun på lønsedlen for vores timelønnede men ikke på funktionærerne - hvorfor?
5SVAR5
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous
Hej Tine Jeg har for nylig haft lignende problem. Det afhænger af, hvilken type lønseddel der er valgt på de forskellige stillingskategorier. Gå ind på: Opsætning -> Stillingskategori På dette skærmbillede er der næsten nederst et felt der hedder "Lønseddel". Her skal stå et tal mellem 0 og 11. Hvis du trykker "Hjælp" oppe i højre hjørne når du står på dette skærmbillede, kan du se hvilke tal der udløser hvilke synlige saldi på lønsedlerne. Også indsat her: · 0 = Månedsløn - B-indkomst, Feriedage, Feriefridage, Omsorgsdage · 1 = Timeløn - Feriedage, Feriefritimer, Omsorsdg. i timer, SH og Feriefribeløb, Netto feriepenge · 2 = Funktionær - B-indkomst, Ferietimer, Feriefritimer, Omsorgsdage · 3 = Timeløn - B-indkomst, Ferietimer, Feriefritimer, Omsorsdage, SH og Feriefribeløb, Netto feriepenge · 4 = Timeløn - Ferietimer, Feriefritimer, Omsorsdg. i timer, SH og Feriefribeløb, Netto feriepenge · 5 = Timeløn - Feriedage, Feriefridage, Omsorsdg. i timer, SH og Feriefribeløb, Netto feriepenge · 6 = Funktionær - B-indkomst, Ferietimer, Feriefridage, Omsorgsdage · 7 = Honorar - B-indkomst, Feriefritimer (Ferieberettiget løn vises ikke på denne lønseddel) · 8 = Funktionær- B-indkomst, Feriedage, Feriefridage, Omsorgsdage, Særlig opsparede feriedage, Beløb af særlig opsparing · 9 = Funktionær- B-indkomst, Feriedage, Feriefridage, Omsorgsdage, Ekstra ferietillæg · 10 = Funktionær- B-indkomst, Feriedage, Feriefridage, Omsorgsdage, Ekstra ferietillæg, Ekstra ferietillæg dage, · 11 = Månedsløn - B-indkomst, Feriedage, Feriefridage, Omsorgsdage, Ferieberettiget løn incl. fritvalg Der kan godt være en en forskellig lønseddel på hver enkelt stillingskategori, så det gælder om at finde den der bedst dækker jeres behov. Jeg håber dette hjælper så du ikke du skal vente yderligere på svar. Mange hilsner Randi
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous
Hej Randi Tusind tak for hjælpen - lige et spørgsmål mere. Kan vi anvende fx 1 = timeløn, til de månedslønnede idet vi har behov for feriedage og feriefritimer og det er den eneste som har dette?
Godkendt løsning
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous
Hej Tine Jeg er bare bruger af systemet, så lige præcis hvad der virker på jeres portal ved jeg desværre ikke. Kan du ikke bare prøve at ændre til 1 og køre en fremtidig lønseddel og se om det virker som det skal? Vi har selv tidligere brugt lønseddel 1 til månedslønnede, så vidt jeg husker, så det er ikke utænkeligt det virker for jer. Held og lykke med at finde en god løsning. Mange hilsner Randi
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous
Hej Randi Det fungere perfekt med kode 1 på funktionærerne. Så tusind tak for hjælpen.
Anonymous
Ikke relevant

af Anonymous
Beklager at systemet tydeligvis ikke har taget mine linjeskift med. Håber det stadig er læseligt nok.
Du mangler at tilføje dine favoritområder. Dem kan du let tilføje ved at trykke på knappen "Administrer Mine områder" herunder.