om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Ik heb zojuist geprobeerd een MT940 bestand bij Import afschriftregels te uploaden. Maar dit lukte niet meer en ik kreeg de volgende melding:
Dit bestandstype wordt niet ondersteund. De volgende typen worden ondersteund: .als,.cer,.csv,.dat,.doc,.docx,.epl,.gif,.ico,.ics,.jpeg,.jpg,.js,.msi,.ofx,.pdf,.pfx,.png,.ppt,.pptx,.qbo,.qfx,.rtf,.tif,.tiff,.txt,.xls,.xlsx,.xml,.zip,.zpl
Ik heb geprobeerd om het via een xls bestand te doen, maar dit lukte ook niet.
Is er iets veranderd en hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn ABN mutaties kunnen worden ingelezen in Visma?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi Sander, hiermee is inderdaad het probleem opgelost. Dankjewel
Hoi Sander, bedankt voor jouw reactie. Als ik de bestandsextensie wijzig in txt, krijg ik de melding: Error processing bankstatement.
Dat is inderdaad een bekend probleempje, die we binnenkort kunnen oplossen. Er is een eenvoudige workaround om deze foutmelding te voorkomen:
Ik hoor graag of het hiermee lukt.
Hoi Wendy, vermoedelijk heeft het te maken met de extensie van het bestand zoals je dit bij de ABN hebt gedownload. Wellicht heeft het bestand in het geheel geen extensie en dan wordt het afgekeurd. Je kunt het oplossen door in de Windows verkenner een bestandsextensie achter de bestandsnaam te zetten die Visma.net kan herkennen, bijvoorbeeld .txt
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.