om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Wanneer ik een verkoopfactuur aanmaak en verstuur via autoinvoice heb ik voor zover ik weet, nergens een hardcopy van mijn verzonden factuur. Het is volgens mij van toegevoegde waarde wanneer de definitief aangemaakte factuur, automatisch als bijlage wordt toegevoegd. Het zou ons een hoop werk schelen. Wij moeten deze handeling nu volledig handmatig doorvoeren.
Naast het feit dat wij graag een hardcopy hebben van de door ons verzonden factuur, doe wij dit ook, omdat we langs deze weg de pdf van de verkoopfacturen via One Stop Reporting kunnen ontsluiten.
Ik sluit me hier bij aan, het is een veelgehoorde wens.
In het autoinvoice platform liggen de pdf facturen netjes vast. Alleen deze kun je idd niet gebruiken in OSR. Via de api kun je wel makkelijk de documenten in 1x als pdf genereren, wat mij betreft lokaal opslaan of weer uploaden als bijlagen naar visma net.
Dank je Elbert.
Dit zijn de handelingen die we inderdaad al uitvoeren en juist als omslachtig ervaren. Bij 2500 facturen per jaar, is dit veel handling
Het zou zoveel eenvoudiger zijn om de pdf, die er op de achtergrond toch gewoon is, automatisch als bijlage op te slaan bij de factuur. Alles wat je automatisch kunt oplossen scheelt handmatig werken, beperkt fouten en voorkomt dat je eventueel niet volledig bent.
Het is een suggestie waarvan ik denk dat er meer klanten blij van worden.
In Visma net is de PDF niet automatisch aanwezig. Via de API kun je die wel genereren, wij doen dat bijv. met XLConnect (addin in Excel). Met deze tool kun je heel makkelijk de API van visma net ontsluiten en PDF genereren en als bijlage uploaden. Daarmee automatiseer je het proces simpel en wordt het vele omslachtige werk teruggebracht naar een paar muisklikken. Mijn advies is om het eens met je partner te bespreken.
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.