Mijn Communities
Help
A3vdBPro
CONTRIBUTOR *

Alternatief voor webwinkelfacturen.

door A3vdBPro

Wij hebben al een lange tijd problemen met het doorzetten van facturen door de webwinkelfacturen naar Visma e-accounting. Beide partijen die elkaar partner noemen weten niet hoe het bij de ander werkt, Is er iemand die een goed alternatief weet voor deze koppeling?

9 ANTWOORDEN 9
Jeanet
CONTRIBUTOR **

door Jeanet

Ik koppel het veld ordernummer in WooCommerce in Webwinkelfacturen aan Uw referentie. Alleen jammer dat er in eAccounting geen enkel rapport beschikbaar is (openstaande posten) waar dit veld getoond wordt. Het afletteren wordt daarmee een tijdrovend klusje..

suzandejongste
CONTRIBUTOR **

door suzandejongste

Bij ons werkt de tool van webwinkelfacturen i.c.m. woocommerce prima. 


---
Boekhoudkantoor www.zjadvies.nl
Jouw (bedrijfs)naam op accessoires www.thembar.nl
A3vdBPro
CONTRIBUTOR *

door A3vdBPro
  • Ook probleemloos bij verkopen met verschillende BTW tarieven, Intracomunitaire verkopen en export buiten de eu?
suzandejongste
CONTRIBUTOR **

door suzandejongste

verschillende btw tarieven en intracommunautaire verkopen werkt goed bij ons. Verkopen en export buiten de EU maken wij geen gebruik van dus durf ik niet te zeggen. 

 

Ik heb hiervoor in Wordpress de plugin EU BTW Assistent gedownload. 

 

Het is heel belangrijk dat in Wordpress/ Woocommerce de btw-instellingen juist staan. 


---
Boekhoudkantoor www.zjadvies.nl
Jouw (bedrijfs)naam op accessoires www.thembar.nl
A3vdBPro
CONTRIBUTOR *

door A3vdBPro

Mag ik buiten dit forum om contact met jullie opnemen?

EMulleners
CHAMPION ***

door EMulleners

Geen idee of ik dat hier mag vermelden, stuur mij even een e-mail op info@lexello.nl

 

EMulleners
CHAMPION ***

door EMulleners

Ik werk met een tool die de csv van de webwinkel converteert naar een formaat dat eenvoudig middels de importtool (memoriaal want ik wil wel het ordernummer ter controle als omschrijving zien maar niet elke individuele transactie via de verkopen hoeven afletteren) omzet naar eAccounting. In de tool zit een conversietabel voor prive/zakelijk met separate grootboekrekeningen voor omzet, betaalkosten en verzendkosten en een aparte landentabel. Deze tool kan ik voor alle klanten met een webshop gebruiken. 

A3vdBPro
CONTRIBUTOR *

door A3vdBPro

Waar is deze tool te verkrijgen/tekoop?

A3vdBPro
CONTRIBUTOR *

door A3vdBPro

Lammer genoeg is deze tool niet geschikt voor Woocommerce - Visma. Wie kent een tool die wel met deze combinatie werkt?