om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Is het mogelijk om ergens in Visma eAccounting ruimte te maken voor een archief waarin documenten, contracten, verzekeringspolissen etc. kunnen worden bewaard?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik gebruik zelf Visma Advisor om dat soort documenten in op te slaan, wellicht is dat een oplossing voor jou Andre.
Dank voor het meedenken maar helaas is dit niet de oplossing voor het merendeel van mijn klanten want Financial Overview is een betaalde functie.
Beste @Andre Dimmedal ,
Hartelijk bedankt voor je bericht op het forum.
In Visma eAccounting is er geen specifieke archiefruimte beschikbaar. Echter, deze functionaliteit wordt wel aangeboden via Financial Overview. Binnen Financial Overview heb je de mogelijkheid om in het menu "Documenten" aangepaste mappen aan te maken waarin je verschillende documenten kunt opslaan. Dit biedt je een gestructureerde manier om je belangrijke documenten te beheren en terug te vinden.
Voor meer gedetailleerde informatie en een stap-voor-stap handleiding, kun je deze link selecteren.
Dank voor de reactie
Helaas is dit niet de oplossing voor het merendeel van mijn klanten want Financial Overview is een betaalde functie.
Ik heb al commentaar gehad op de aangekondigde prijsverhoging per 01-11-2024 en deze betaalde functie werkt dan ook nog eens kostenverhogend.
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.