Mijn Communities
Help
Anonymous
Niet van toepassing

Automatisch afboeken van bedragen in bank, middels (bijvoorbeeld) bekende naam

door Anonymous

Ik had daarnet al keurig een medewerker van Visma aan de lijn. Dus dat gaat prima.

Toch geef ik mijn issue in het forum aan, met de hoop dat hier snel iets mee gaat gebeuren.

 

Op dit moment draai ik proef met e-Accounting, alsmede Advisor en Overview. Niet verkeerd. Op dit moment draai ik voor mijn eigen praktijk middels Informer.  Informer kent de bankrobot, oftewel als een afschrijving plaatsvindt voor mijn maandelijkse netto loon, boekt het systeem dit automatisch op het juiste grootboeknmr. Hoef ik niet naar om te kijken. e-Accounting kent dit helaas niet. Je moet dus per bankmutatie, mogelijk met een 'boekingsstramien' toch iedere keer de boeking in. Dat is niet efficiënt. Ik zoek namelijk een geautomatiseerde straat, waarbij ik de basale boekingen niet meer hoef te doen. 

Ik meld dit in dit forum, met de hoop dat met veel meer geluiden vanuit de gebruikers Visma hier snel mee aan de slag gaat. Voor mij kan dit zomaar een breker zijn, ondanks dat ik voor de overige onderdelen tevreden ben. 

3 ANTWOORDEN 3
EMulleners
CHAMPION ***

door EMulleners

Ik ben het wel met je eens, als ik een groot aantal boekingen met eenzelfde kenmerk in de omschrijving op een bepaalde grootboekrekening wil boeken, moet ik inderdaad -tig keer op enter drukken, niet efficiënt. Het zou al een verbetering zijn als op zoekwoord een hele serie tegelijk geboekt kan worden naar een specifieke grootboekrekening.

Rens de Jongh
CONTRIBUTOR ***

door Rens de Jongh

Ik loop daar eveneens tegenaan, dat je een groot aantal keren op de knop moeten drukken; een aantal keren komt ie wel met een voorstel grootboekrekening, maar het zou veel sneller zijn, als je dat aantal posten bv gewoon kunt aanvinken en tegelijk weg kunt boeken. dus als daar iets aan gedaan kan worden, zou een grote verbetering zijn.

dvreugd
CONTRIBUTOR *

door dvreugd

Je zou eens moeten kijken naar Invoicehippo een heel goed alternatief, met dit programma kan je zelfs de automatische boekingsregels aanmaken en aangeven welke indicatoren relevant zijn.