om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Kan het mogelijk worden gemaakt dat ICP-opgaven via eAccounting kunnen worden ingediend bij de belastingdienst? Dat is een stuk efficiënter dan de huidige manier van verwerken.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is hier inmiddels een update over te melden? Zou prettig zijn als een Visma-medewerker een reactie kan geven...
ik zie een bericht van 18-12-2021 waar bij staat 'goedgekeurde oplossing', maar wat is dan de oplossing?
Helaas heb ik nog geen antwoord op mijn bericht van 21 oktober. Is er al bekend wanneer de ICP aangiften via het pakket verzonden kunnen worden? Niet iedere BV heeft e-herkenning, het zou dus mooi zijn als dit niet nodig is voor alleen de opgave van de ICP aangiften.
Ingrid
Als dit nog niet kan, is het dan wel mogelijk dat de ICP aangifte in Excel te exporteren is. Nu zie ik alleen PDF en moet ik alles overtikken in de aangifte. Of is er een andere handigheid? Wie heeft hier ervaring mee??
Helaas is dit (nog) niet mogelijk. Deze wordt wel op korte termijn (Q3 2021) verwacht.
Dat is goed om te horen. Mooie stap!
Het verzenden van de ICP-aangifte wordt naar verwachting in Q1 2021 mogelijk.
Beste Remko,
Is er al meer bekend over het versturen van de ICP aangiften naar de belastingdienst?
Omdat dit vanaf 2022 niet meer via het "oude portaal" van de belastingdienst ingediend kan worden zou het fijn zijn als dit gewoon via het pakket verstuurd zou kunnen worden.
Ingrid
Beste Remko,
klopt het dat de ICP aangifte nog niet mogelijk is? per wanneer dan wel?
met vriendelijke groet,
Els
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.