om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
om een gepersonaliseerde navigatie te krijgen.
Ik heb nu tweemaal de vraag gekregen of het mogelijk is om de keuze te hebben uit twee (of meer) factuurlayouts. Dit is bijvoorbeeld nodig als een onderneming 1 boekhouding met 1 kvk nummer heeft maar bijvoorbeeld twee handelsnamen. Workaround is om per factuur de layout te laden maar dat is uiteraard erg omslachtig en foutgevoelig.
Dit draadje is al bijna 3400x bekeken, maar toch staat de feature niet hoog op de prioriteitenlijst van Visma. Ik zou daarom willen voorstellen om het verzoek te mailen naar support.eaccounting@visma.com, zodat deze functionaliteit hoger komt in de backlog van het team.
Ik heb nogmaals gemaild, hopelijk komt er nu een keer wat vaart in deze vraag.
Ja, ik loop hier ook tegen aan, heb verhuur mezelf in 2 sectoren, wil dus graag meerdere handelnamen kunnen toevoegen en ook meerdere factuur template kunnen toevoegen. is hier al zicht op?
Beste Remko,
Drie jaar geleden werd er gevraagd om de functionaliteit om te wisselen tussen handelsnamen. Dit zit nog steeds niet in de software. Kan je aangeven of het überhaupt nog gaat gebeuren?
Groeten, Bas
ja ik wacht er ook op:)
Maar bijna 2 jaar later, nog niet mogelijk....
Hoi Esther en Remko,
Ik ben erg benieuwd hoe het ervoor staat met de ontwikkeling van deze functionaliteit, want ik zit hier ook op te wachten.
Daarnaast zou het mooi zijn om meerdere handelsnamen in de overzichten uit elkaar te halen. Of is daar al een manier voor?
Groeten, Bas
Hallo Esther,
Dit verzoek hebben wij vaker ontvangen van klanten en is reeds als "wens" geregistreerd voor onze ontwikkelingsafdeling. We zullen jouw verzoek aan deze wens koppelen.
Hallo Remco,
is hier al meer duijdelijkheid over?
Sander
Goedemiddag,
Ik zou graag een update willen krijgen omtrent de wens om meerdere handelsnamen (met aparte factuurlayout / bankrekening) te kunnen invoeren in visma eaccounting.
Ook ik ben hier naar op zoek en ik zou graag willen weten of dit nog steeds een wens is of dat dit al onderhanden werk is.
Groet, Angelie Peters
Visma Software BV
HJE Wenckebachweg 200
1096 AS Amsterdam
Tel: 020-355 29 99
Copyright 2021 Visma Community. All right reserved.