Mijn Communities
Help
Demir
CONTRIBUTOR *

Meerdere bankmutaties selecteren

door Demir

Dag allemaal,

 

Ik heb dit punt al onder de aandacht gebracht van Visma, maar wil het hier ook delen en vragen of iemand hier ook waarde aan zou hechten en/of iemand misschien en tip of een oplossing heeft.

 

Probleem/ suggestie:

Op het moment dat ik voor een klant de bankmutaties upload, krijg ik veel dezelfde soort transacties in een periode, bijvoorbeeld de pin transacties. Stel dat mijn klant alleen omzet laag zou hebben, zou ik het erg fijn vinden als ik alle pintransacties tegelijk zou kunnen selecteren en zou afstemmen door 1 keer de juiste grootboekrekening te selecteren ipv alle pintransacties afzonderlijk af te stemmen.

 

zijn er meerdere gebruikers die hiermee zitten en hier een oplossing voor zouden willen? Of zijn er gebruikers die hier misschien een oplossing voor hebben?

 

Verneem dit graag.

 

Dank en groet,

 

Demir

5 ANTWOORDEN 5
EMulleners
CHAMPION ***

door EMulleners

Dit zou een zeer welkome functionaliteit zijn

Nicole administratie
CONTRIBUTOR **

door Nicole administratie

ja dit mis ik ook in het programma! 

Wessel Huisman
CONTRIBUTOR ***

door Wessel Huisman

Dit is zeker iets wat Visma zal moeten implementeren in eAccounting. Vorig jaar heb ik dit ook al doorgegeven. 

Vrijwel elk andere software kan dit namelijk wel, om mee te blijven gaan met de markt is dit wel een belangrijk puntje.  

Rens de Jongh
CONTRIBUTOR ***

door Rens de Jongh

Ja, dat zou ik ook graag zien. Of een aantal transacties tegelijk kunnen selecteren of een herkenningstekst kunnen ingeven, waardoor automatische aflettering. Davilex gebruikt dit namelijk ook en dat is toch handig (al is Davilex verder niet te vergelijken met eAccounting). Een andere optie kan natuurlijk ook, maar één voor één afletteren bij veel dezelfde soort transacties kost toch onnodig veel tijd.

Demir
CONTRIBUTOR *

door Demir

dank Rens, ben blij dat jij dit ook herkent en waardeert als er een oplossing zou komen vanuit Visma