Mijn Communities
Help
EMulleners
CHAMPION ***

Overzicht projecten in eA

door EMulleners

Welke mogelijkheden behalve een balans en resultatenrekening per project zijn er om overzichten van je (lopende) projecten te maken? Hoe kun je bijvoorbeeld een overzicht van je projecten printen (pdf en/of Excel) en zijn er budgetmogelijkheden te verwachten?

3 ANTWOORDEN 3
EMulleners
CHAMPION ***

door EMulleners

Is er al zicht op of en wanneer er meer rapportagemogelijkheden m.b.t. projecten zijn? Als ik bijvoorbeeld een projectenlijst wil afdrukken (screenshots maken is geen oplossing) of wanneer ik het saldo van een bepaalde grootboekrekening op project wil zien, hoe kan ik deze (zonder export naar Excel, wat aanpassen en een draaitabel er op loslaten) standaard uit het systeem krijgen? Dus niet project na project het grootboekoverzicht uitdraaien. Zijn er plannen om de rapportage te verbeteren en zo ja, wanneer?

door Michel van der Lans

Een mooie optie lijkt mij om dan Financial Overview te koppelen aan eAccounting. Hierin kun je (met de standaard versie) ook budgetteren (ook op projectniveau) en kun je flexibel rapportages maken. Deze zijn naar Excel en als PDf te genereren.

EMulleners
CHAMPION ***

door EMulleners

Ik zat ook in deze richting te denken. Ik vind het vreemd dat het nu in eA wel mogelijk is projecten aan te maken en er op te boeken, maar dat ik geen projectenlijst (waar al dan niet kosten en opbrengsten op geboekt zijn) kan genereren.