Mijn Communities
Help
Andre Dimmedal
CONTRIBUTOR ***

Salon software

door Andre Dimmedal

Een nieuwe klant heeft een salon en wil online afspraken kunnen laten boeken door klanten via een app en website.

Bestaat er software welke gekoppeld kan worden aan eAccounting waarbij ook de omzet en BTW automatisch geboekt wordt in Visma

4 ANTWOORDEN 4
Goedgekeurde oplossing
Bob Huisman
VISMA

door Bob Huisman

Ik heb vandaag opnieuw contact gehad met B&F, het bedrijf achter MijnSalon. Zij vragen om klanten die een koppeling willen, met hun contact op te nemen. telefoonnummer: 0412-629111

Goedgekeurde oplossing
Bob Huisman
VISMA

door Bob Huisman

@Andre Dimmedal Ik stuur je even een mail met contactgegevens.

door Marleen Lagcher

Dit is afhankelijk van het kassasysteem waarmee de salon werkt, er zijn verschillend kassasystemen die direct gekoppeld kunnen worden met Visma eAccounting zodat de omzet en BTW direct worden geboekt in de administratie. Bijvoorbeeld Zettle dat je direct vanuit de Apps in eAccounting kunt inschakelen. Kijk op onze website op de pagina koppelingen en add-ons voor meer mogelijkheden.

Andre Dimmedal
CONTRIBUTOR ***

door Andre Dimmedal

Dank voor je reactie maar dit is geen antwoord op mijn vraag maar wellicht is mijn vraagstelling onduidelijk.
Ik zoek software waarmee klanten via een website en app afspraken kunnen inboeken. Als de afspraak gereed is dan dient deze afspraak in de agenda afgeboekt te worden, het bedrag contant of per pin betaald te worden via een kassasysteem welke vervolgens automatisch moet boeken in eAccounting.
Het is mij inmiddels bekend dat Visma deze oplossing helaas niet heeft en dat ik op zoek moet naar een andere oplossing.